Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسمخانی توانست مرز فروش 7 میلیارد تومان را رد کرده و تاکنون پرفروش ترین فیلم سال 96 قلمداد شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسمخانی توانست مرز فروش 7 میلیارد تومان را رد کرده و تاکنون پرفروش ترین فیلم سال 96 قلمداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دو فیلم آباجان از هاتف علیمردانی و یک روز بخصوص ساخته همایون اسعدیان در کنار هم نتوانستند به فروش نیم میلیاردی دست پیدا کنند و به نوعی گیشه نوروز را به سایر رقبا باخته اند.
"خوب، بد، جلف" ساخته "پیمان قاسمخانی" با توجه به شروع زودهنگام اکران نسبت به سایر آثار نوروزی فروش کلی 7.009.595.000 تومان را به ثبت رسانده است.
فیلم سینمایی "گشت 2" به کارگردانی سعید سهیلی که یکی از شانس های اصلی اکران نوروز به فروشی معادل 2.495.476.000 تومان دست یافته و امشب رکورد 3 میلیارد را خواهد زد. "ماجرای نیمروز" ساخته محمدحسین مهدویان با توجه به ژانر خاص خود فروش نسبتاً مناسبی را در میان آثار نوروزی به خود اختصاص داده و در جایگاه سوم ایستاده است. این فیلم پس از 5 روز فروشی معادل 725.861.000 میلیون تومان را ثبت کرد.

سه بیگانه دیگر فیلم اکران نوروزی با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا و مجید صالحی دیگر فیلم اکرانی در نوروز 96 هم نتوانست فروشی چشمگیر را ثبت کند. این فیلم در 5 روز نخست 579.486.000 تومان فروش داشت.

"آباجان" ساخته هاتف علیمردانی با فروش کلی 198.320.000 تومان و "یک روز بخصوص" همایون اسعدیان با 160.768.000 تومان فروش دو فیلم بی رونق اکران نوروزی 96 محسوب شده و بعید است بتوانند تغییر چندانی در آمار فروش خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز چهارشنبه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی، ووشوکار زنجانی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار زنجانی این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»