Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: از تاریخ دوم فروردین ماه ۱۶۰ دانش آموز، دانشجو و نیروی بسیجی پایگاه محلات در قالب گروه جهادی معبری به آسمان به منطقه محروم سرفیروز آباد کرمانشاه اعزام شدند.

علی سید حسینی تنها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از اعزام 160 بسیجی به صورت خودجوش در قالب ارودهای جهادی به مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این افراد در قالب گروه جهادی معبری به آسمان در روستاهای محروم سرفیروز آباد استان کرمانشاه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان کرمانشاه از مجموع این افراد تعداد 120 نفر از این نیروها مرد و 40 نفر نیز از دانشجویان بسیجی زن شهرستان اسلام‌شهر هستند، گفت: این گروه جهادی به مدت هشت سال است که در روستای سرفیروز آباد به خدمت رسانی مشغول هستند.

حسینی با اشاره به اینکه این کاروان‌ جهادی متشکل از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان اسلام شهر بوده است، عنوان کرد: این گروه با هدف ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی به روستای هلشی واقع در بخش سرفیروز آباد از توابع شهرستان کرمانشاه اعزام شده‌اند و در ایام نوروز امسال در این منطقه به ارائه می پردازند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان جهادی با نام شهید جاویدالاثر محمود شفیعی وارد استان کرمانشاه شده است، افزود: این کاروان جهادی به ارائه خدماتی از قبیل ساخت مسجد، مدرسه، خانه نیازمند، آموزش احکام، قرآن و کلاس خیاطی برای افراد محروم روستایی می پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه فعالیت این گروه‌ها از دوم تا 12 فرودین ماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این افراد در قالب هفت اکیپ به خدمت رسانی در روستاهای محروم بخش سر فیروزآباد کرمانشاه مشغول هستند.

وی هدف از برگزاری این اردوهای جهادی را خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار و محرومیت زدایی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی دانست و اظهار کرد: از لحاظ فرهنگی آموزش احکام، قرآن و نماز به روستاییان، آموزش خیاطی به بانوان روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی و توجه ویژه به عرصه اقتصاد مقاومتی در بین روستاییان نیز در این اردوها مورد توجه اساسی قرار می گیرد، افزود: امید داریم با کمک مسئولان مربوطه بتوانیم فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را در بحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در بین اقشار مختلف جامعه عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه همراه کاروانهای جهادی روحانی و پزشک نیز برای خدمت‌رسانی بهتر به روستاییان اعزام می‌شود، اظهار کرد: همانطور که روزی نیروهای انقلابی در دفاع مقدس به دفاع از مرزهای انقلاب مشغول بودند امروز هم نیروهای جهادی به محرومیت‌زدایی در استان می‌پردازند.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز