Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازناکوک کشاورزی ارگانیک تا آشفتگی حال کشاورزان به دلیل مشکلات بیمه محصولات از مهم ترین اخبار کشاورزی در آبان ماه سال گذشته است.
واردات گندم برای صنایع ماکارانی منتفی شدمعاون داخلی بازرگانی دولتی ایران گفت : برای صنایع ماکارانی گندم دوروم برای استحصال آرد سمولینا به میزان کافی وجود دارد از این رو نیازی به واردات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توقف صادرات تخم مرغ به عراقدبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار از توقف صادرات تخم مرغ به عراق به دلیل فرا رسیدن ایام اربعین خبر داد.

بساط میوه‌های قاچاق هنوز برچیده نشده است؟!رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: بخشی از میوه های قاچاق پس از ورود به میدان توسط بازرسین مربوطه کشف و مابقی در بازار توزیع می شود.

گلایه های مصرف کنندگان از افزایش مجدد لبنیاتدبیر انجمن صنایع لبنی گفت:با توجه به رکود حاکم بر بازار و شرایط رقابتی شرکت های لبنی، افزایش قیمت از سوی کارخانه ها با از دست دادن بازار مواجه خواهد شد.

آشفتگی حال کشاورزان با بیمه محصولات!عدم پرداخت به موقع غرامت کشاورزان از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی گلایه های کشاورزان را به همراه داشته تا رغبت آنها برای بیمه محصولات در سال جدید زراعی کاهش یابد.

گرانی برنج در راه است؟نائب رئیس انجمن برنج گفت: دولت اعتقادی به نرخ خرید توافقی برنج ایرانی ندارد.

ساز ناکوک کشاورزی ارگانیک به صدا درآمدعضو انجمن ارگانیگ گفت: با وجود ظرفیت بالای تولید محصول سبز در کشور، تاکنون بودجه ای برای توسعه و تولید این محصولات در نظر گرفته نشده است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بخش کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برای مشارکت اختیاری در طرح‌های تشویقی صنعت برق برخوردار است، افزود: امسال برای نخستین بار با موافقت هیات وزیران مقرر شده تا در کنار اختصاص برق رایگان به مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت با طرح‌های مدیریت مصرف همکاری کنند، امکان قرار گرفتن در لیست پاداش مشارکت نیز فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، برق مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت در طرح‌های مدیریت مصرف مشارکت کنند، رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در صورتی که کشاورزان ۸۰ درصد دیماند مصرفی خود را که معادل ١٥ درصد از مصرف روزانه آنهاست، از نیروگاه‌های تجدیدپذیر تامین کنند، از برنامه‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کشاورزان بیش از ٥ ساعت نیز در طرح‌های مدیریت بار مشارکت داشته باشند، تا ٤ برابر هزینه‌های تامین برق از پاداش‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

رجبی مشهدی با اشاره به این که این میزان بیش از ۲۵۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت است، گفت: در حقیقت این پاداش، متناسب با ساعاتی که در این طرح مشارکت می‌کنند از ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان متغیر است.

وی اضافه کرد: در واقع مشترکان کشاورزی این فرصت را دارند که با بهینه سازی فناوری مورد استفاده در موتور‌های پمپاژ آب، استفاده از تجدیدپدیر‌ها و... از این پاداش‌ها بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان