Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@07:49:41 GMT

سفیر جدید آمریکا در "اسرائیل" با کلاه یهودیها+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۸۳۷۴

سفیر جدید آمریکا در 'اسرائیل' با کلاه یهودیها+ عکس


دولت آمریکا، یک وکیل یهودی را سفیر این کشور در اسرائیل کرد و وکیل نامبرده، پس از کسب رأی اعتماد از مجلس سنای آمریکا، در حالی که کلاه مخصوص یهودی ها (کیپا) را بر سر داشت مراسم تحلیف را به جا آورد.

روزنامه عبری زبان معاریو نوشت: روز چهارشنبه دربارهرأی اعتماد به دیوید فریدمن به عنوان سفیر آمریکا درسرزمین های اشغالیدر مجلس سنارأی گیریگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رأی گیری که با حضور مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا انجام گرفت، 52 تن از سناتورها به فریدمن رأی مثبت و 46 تن رأی منفی دادند.

کارشناسان بر این باورند که این میزان از مخالفانِ رأی اعتماد به یک سفیر، تاکنون بی سابقه بوده است.
دیوید فریدمن
فریدمن که در مراسم انتصاب به عنوان سفیر آمریکا درسرزمین های اشغالیکلاه مخصوص یهودیان (کیپا) به سر کرده بود، از بزرگ ترین حامیانِ شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شمار می رود و تلاش دارد سفارت آمریکا را از تل آویو به بین المقدس قدس منتقل کند.

فریدمن، پیش از این، وکیل خصوصی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آدولف هیتلر تشبیه کرد.

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از عراق، گفت: اشغال غزه توسط اسرائیل، در‌ها را برای دیگر عملیات‌های اشغالگران باز می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وی در این‌باره توضیح داد: اشغال غزه، به تروریست‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد در غزه مستقر شوند و اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل نباید اجازه اشغال مجدد غزه را داشته باشد و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

طبق این گزارش، اردوغان ضمن تکذیب انتقال مقر جنبش حماس به خارج از قطر، تصریح کرد: نتانیاهو مانند هیتلر است و متحدان اسرائیل از عدالت فرار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است