Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد وکیلی» روز شنبه پس از شکست 3 بر 2 تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل چین در رقابت های قهرمانی آسیا با بیان اینکه بازیکنان ایران در دو ست بازی با چین عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: در ست سوم روحیه بازیکنان چین افزایش یافت و در طرف مقابل، نفرات تیم ایران از نظر روحی و روانی متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم والیبال ایران با یادآوری این موضوع که تیم چین عملکرد ایده آلی در دیدار امروز داشت، گفت: این تیم بازیکنان بلند قد و با تجربه ای دارد و آنان نسبت به بازیکنان ایران از تجارب بین المللی بیشتری بهره مند هستند.
وی ادامه داد: تیم چین حداقل چهار بازیکن با تجربه دارد، درصورتی که تیم ایران از این مزیت برخوردار نیست.
وکیلی درباره مسابقه فردا (یکشنبه) ایران با چین تایپه،گفت: گروه ایران بسیار سخت است و از پنج قدرت آسیا، حداقل سه تیم در این گروه هستند. در آینده خواهید دید که چه تیم هایی سهمیه جهانی می گیرند و این مساله دشواری گروه ما را مشخص می کند.
وی با ابراز امیدواری از اینکه نوجوانان ایران در دیدار فردا عملکرد خوبی داشته باشند، تصریح کرد: چین تایپه تیم قدرتمندی است و مسابقه با آن آسان نخواهد بود. تیم ایران کم تجربه است اما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان در پایان تاکید کرد: رقابت اصلی در مرحله پلی آف خواهد بود که تیم های برنده سهمیه جهانی می گیرند. البته نباید این بازی ها را نیز دست کم بگیریم، زیرا برای بهبود جایگاه در گروه و رقابت با حریف مرحله پلی آف بسیار مهم است.
تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از شکست مقابل کره جنوبی و پیروزی بر بنگلادش در مرحله اول،در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سه بر دو مغلوب چین شد. تیم چین در دور مقدماتی به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله دوم صعود کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایران درتلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379** 1701
خبرنگار: هادی افتخاری* انتشار دهنده: حمیدقدیمی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است