Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Auto Memory Cleaner اپليکيشني براي پاکسازي حافظه‌ي رم گوشي است که در مواقع بسياري باعث افزايش سرعت دستگاه خواهد شد.

گوشي‌هاي اندرويد از ابتدا با انتقادهايي در رابطه با کند شدن گوشي بعد از مدتي کار با آن همراه بوده‌اند که در طول اين زمان نيز بارها دليل اين موضوع، بسته نشدن کامل برنامه‌ها در پس‌زمينه‌ي گوشي اعلام شد؛ به اين معنا که وقتي شما از اپليکيشني خارج مي‌شويد و به‌نوعي با خروج از آن، پايان کار خود با برنامه‌ي مذکور را اعلام مي‌کنيد، اپليکيشن مورد بحث در پس‌زمينه‌ي گوشي در حال اجرا باقي خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي درک بهتر اين امر کافي است به بخش Running App گوشي خود مراجعه کنيد تا اپليکيشن‌هاي بسياري را که شايد ساعت‌ها يا حتي روزها از آخرين استفاده‌ي شما از آن‌ها مي‌گذرد، مشاهده کنيد که همچنان در پس‌زمينه‌ي گوشي در حال اجرا هستند. با کمک اپليکيشن‌هاي جانبي اما مي‌توان تا حدودي اين مشکل اندرويد را مداوا کرد. اگرچه هيچ‌کدام از راه‌هاي معرفي‌شده تأثير دائمي بر اين مشکل نخواهند داشت؛ اما با اين حال تأثير موقتي آن‌ها نيز در بسياري از مواقع بسيار مفيد و چشمگير خواهد بود. Auto Memory Cleaner اپليکيشني در همين زمينه است که مي‌تواند با پاکسازي رم گوشي و بستن برنامه‌هاي بي‌استفاده، سرعت گوشي شما را بهبود بخشد.البته نکته‌ي مثبتي که در Auto Memory Cleaner وجود دارد، امکان انجام خودکار پاکسازي است که به لطف آن مي‌توانيد تأثير موقتي اين برنامه را به‌صورت دائمي تبديل کنيد؛ به اين صورت که مي‌توانيد در تنظيمات برنامه، انجام خودکار اين عمل را روي روشن شدن صفحه‌ي گوشي قرار دهيد تا از اين پس هر زماني که قصد استفاده از گوشي خود را داشتيد، با روشن شدن صفحه، عمليات پاکسازي نيز انجام شود و با يک گوشي تازه‌نفس و بهينه‌تر مواجه شويد. بديهي است که اين اپليکيشن و تمام نمونه‌هاي مشابه آن جنبه کمکي دارند و قادر به رفع کامل چنين مشکلاتي نخواهند بود؛ با اين حال اگر از سرعت پايين گوشي خود کلافه شده‌ايد، پيشنهاد مي‌کنيم يک شانس به اپليکيشن Auto Memory Cleaner بدهيد. براي دانلود مي‌توانيد از لينک‌ زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي گوياي محيط کاربريافزايش سرعت اندرويد

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟