Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی بعد از توقف تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی بدی نبود و دو تیم یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه را برگزار کردند. ما فرصت‌های بسیار خوبی در این بازی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و اگر بازیکنانمان در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند شاید 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی افزود: من به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم چون فوتبال خوبی بازی کردند. از طرفی اعتقاد دارم گل گسترش فولاد خطا بود و البته داور می‌توانست روی شهرام گودرزی پنالتی بگیرد ولی از آن طرف هم شانس آوردیم ضربه دقایق آخر باتیستا گل نشد.

خبرنگاری در خصوص شعارها علیه محمد نوری پرسید که قلعه‌نویی گفت: این کارها درست نیست. نوری جزو خوب‌های ما بود و به نظر من این حرکات اصلاً خوب نیست. ما بعد از بازی آنالیز پیشرفته انجام می‌دهیم و همه چیز بازیکنان را آنالیز می‌کنیم. این بازیکنان ایثار می‌کنند که در این شرایط برای ما این گونه بازی می‌کنند.

وی در خصوص کنار گذاشتن فرزاد حاتمی گفت: من برای خودم قواعد و چارچوبی دارم و هرگز از اصولم کوتاه نمی‌آیم. حاتمی رفتار بچگانه کرده و باید تنبیه شود. او در اختیار کمیته انضباطی است و اگر حتی بازیکن هم نداشتم، او را بازی نمی‌دادم. تعجب می‌کنم بازیکنی مثل نوری که این همه زحمت می‌کشد باید علیه‌اش شعار داده شود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز تأکید کرد: داور بازی امروز می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. وقتی تیمی ۸ کرنر می‌زند، یعنی بازی خوبی انجام داده است و این نشان‌دهنده این است که ما خوب بازی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان جوان تیمش استفاده نمی‌کند، گفت: بازیکن زمانی که به زمین می‌رود باید در شرایط ایده‌آل باشد، وگرنه استعداد او هدر می‌رود، ضمن آنکه پنجره نقل و انتقالاتی برای ما بسته است و ما باید با همین جوانان آینده تراکتورسازی را بسازیم. شما ببینید ایرانپوریان مصدوم است و هر کسی جای او بود شاید بازی نمی‌کرد، اما این بازیکن آمده و سلامتی‌اش را به خطر انداخته و برای ما بازی می‌کند.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما گفتید محمد نوری خوب بازی کرد و مردم خیلی از مسائل را نمی‌دانند، اظهار داشت: من چنین حرفی نزدم و شما دارید توهین می‌کنید.

در ادامه خبرنگاری گفت آیا دویدن بازیکنان بعد از پایان بازی تنبیه آنها بود، گفت: خواهشاً این حرف‌ها را نزنید. بازیکنان ریکاوری کردند و در همه جای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن سروش رفیعی شادابی از این تیم رفته است، خاطرنشان کرد: حرف شما را قبول دارم. شما می‌بینید پرسپولیس با حضور رفیعی این روزها روان‌تر بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد