Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:38:40 GMT

4 مورد وقف جدید شهرستان به ارزش 780 میلیون ریال در سال 96

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۶۳۳۳

4 مورد وقف جدید شهرستان به ارزش 780 میلیون ریال در سال 96

راه فاروج-رئیس اداره اوقاف شهرستان فاروج از 4 مورد وقف جدید در سال جدید در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: این موقوفات در روستاهای سه گنبد، مفرنقاه، اسفجیر و بقعه امامزاده نورالله قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

به گزارش راه فاروج؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فاروج گفت: در سال 96 در حوزه‌های مختلف یک قطعه زمین زراعی و 3 قطعه مسکونی در روستاهای سه گنبد، مفرنقاه، اسفجیر و در بقعه امامزاده نورالله اهداشده است که ارزش ریالی آن 780 میلیون ریال برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در نخستین روز سال یک قطعه زمین زراعی دیم به مساحت 4 هزار مترمربع به ارزش 80 میلیون ریال وقف بنای امامزاده نورالله شد، همچنین در روز سوم سال جدید نیز یک قطعه زمین مسکونی به مساحت 130 مترمربع به ارزش 300 میلیون ریال با نیت ساخت خانه عالم در روستای سه گنبد و زمین مسکونی در روستای اسفجیر به نیت توسعه مسجد روستا با 150 متر به ارزش 200 میلیون ریال اهداشده است.

سعید علی پور با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه و به‌صورت ویژه در 2 بقعه امامزاده عبدالرحمان روستای خرق و امامزاده جعفر (ع) روستای سیاهدشت بیان داشت: در این بقاع، غرفه‌های عفاف و حجاب، برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان، مشاوره وقف و پاسخ به مسائل شرعی ایجادشده بود که فعالیت این غرفه‌ها منجر به ایجاد وقف دیگری شد.
وی همچنین اظهار داشت: قطعه زمین مسکونی به مساحت 250 مترمربع به ارزش 200 میلیون ریال در طرح آرامش بهاری از سوی جمعی از خیران روستای مفرنقاه به‌صورت مشارکتی برای ساخت خانه عالم وقف شد.
علی پور در پایان از حضور 5 مبلغ در خیمه‌های معرفت ایجادشده در بقاع متبرکه و فضای پارک وحدت در همکاری با جمعیت هلال‌احمر شهرستان خبر داد و گفت: در برنامه سال‌تحویل 2 بقعه شاخص، امامزاده جعفر و عبدالرحمان (ع) روستاهای سیاهدشت و خرق، 5 هزار نفر شرکت داشتند.
شهرستان‌ فاروج تا پیش از سال نو ‌دارای‌671 موقوفه بود که با ثبت 4 وقف جدید این تعداد به 675 موقوفه با یک هزار و 617 رقبه و 16 بقعه ‌تائید شده‌ رسیده است.

پایان خبر/.77

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند