Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@23:43:26 GMT

۹وقف جدید در خراسان شمالی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۳۸۰۲

۹وقف جدید در خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد- مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی از ثبت ۹ وقف جدید در طرح آرامش بهاری نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: ارزش این موقوفات ۴۴۸ میلیون تومان است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام رئوف سید نژاد اظهار کرد: از این تعداد وقف یک وقف در شهرستان بجنورد، چهار وقف در فاروج، یک وقف در جاجرم، یک وقف شیروان، یک وقف مربوط به اسفراین و یک وقف دیگر مربوط به مانه و سلمقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وقف جدید نوروز ۹۵ شهرستان بجنورد را یک قطعه زمین زراعی به مساحت ۶ ونیم هکتار اعلام کرد که نیت موقوف مربوط به دارو و امور قرآنی بود.
وی در رابطه با سه وقف جدید امسال شهرستان فاروج نیز گفت: یک قطعه زمین مزوعی دیم به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع به نیت امامزاده نورا... مرغزار به ارزش ۸ میلیون تومان انجام گرفت.

وی وقف زمین مسکونی به مساحت ۱۲۰ مترمربع به نیت احداث خانه عالم به ارزش ۳۰ میلیون تومان و یک قطعه زمین به مساحت ۱۵۰ متر مربع به نیت وقف مسجد امام حسین روستای اسفیر به ارزش ۱۵ میلیون تومان را از دیگر وقفیات سال جاری در شهرستان فاروج اعلام کرد.

حجت الاسلام سیدنژاد به وقف جدید سال ۹۶ شهرستان جاجرم اشاره کرد و گفت: این وقف مربوط به باغ گردو به مساحت ۱۵۰۰ مترمربعتوسط واقفین خیر اندیش به نیت موقوفهامامزاده اسماعیل روستای چیه شوقان، به ارزش ۲۵ میلیون تومان انجام شد.

وی همچنین وقف شهرستان شیروان را در سال جاری مربوط به زمین زراعی شهرستان شیروان به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع عنوان کرد که به نیت کمک به ازدوج زوج های نیازمند به ارزش ۲۵ میلیون تومان انجام شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی همچنین افزود: وقف آب و اراضی زراعی شهرستان اسفراین به نیت امور دینی و قرآنی به ارزش ۱۵ میلیون تومان صورت گرفت.

حجت الاسلام سید نژاد وقف شهرستان مانه وسلمقان را مربوط به منزل مسکونی واقف علی اکبر اشرفی به مساحت ۱۳۰ متر مربع ذکر کرد که نیت تهیه دارو درمان بیماران سرطانی به ارزش ۲ میلیارد ریال انجام شد.

وی در خصوص نهمین وقف طرح آرامش بهاری گفت: یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۲۵۰ متر مربع به صورت وقف مشارکتی توسط خیرین روستای مفرنگاه شهرستان فاروج جهت احداث خانه عالم به ارزش ۲۰ میلیون تومان را وقف شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان