Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام صادقیان با کمترین حاشیه فصل شانزدهم لیگ برتر را به پایان خواهد برد؛ او روزهای خوبی را در ماشین سازی سپری کرد و از نظر فنی جزو بهترین بازیکنان تیمش بود. اگرچه صادقیان چند بازی را نیز به علت های مختلف از دست داد اما در مدت حضورش خوب کار کرد و حالا یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر محسوب می شود. صادقیان اکنون تنها آرزویش بقای ماشین سازی در لیگ برتر است و ابراز امیدواری می کند به این آرزو برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهایی که پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر است، صادقیان افسوس روزهایی را می خورد که از دست داده؛ خودش می گوید به بازگشت فکر نکرده اما مشخص است دلش به این امر راضی است. او آنقدر از روزهای گذشته ناراحت است که آرزو می کند برانکو رضاییان را ببخشد و اجازه ندهد او به سرنوشت خودش دچار شود.


گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با پیام صادقیان را در ادامه می خوانید:


داور عجیب و غریب سوت زد


در بازی قبلی با پیکان، 7، 8 بازیکن خود را نداشتیم. من هم قرار نبود بازی کنم. ویروس بدی گرفته بودم و یک دقیقه هم تمرین نداشت اما در دقایق پایانی برای کمک به تیمم بازی کردم. با این حال داوری هم اصلا خوب نبود و به نوعی و عجیب و غریب سوت ها زده شد. هرچه بود، بازی را باختیم و نمی دانم چه باید بگویم.


مقابل پیکان فوق العاده بازی کردم


بعد از بازی با پیکان فرهاد کاظمی از من بسیار راضی بود؛ با این که 10، 15 روز تمرینی با تیم انجام نداده بودم اما در دقایقی که به میدان رفتم، فوق العاده کار کردم و توانستم انتظارات را برآورده کنم. آقافرهاد نیز در جمع از من تشکر کرد و گفت که پیام بهترین بازی اش را انجام داده است. خودم هم فکر می کنم در آن دقایق فوق العاده بازی کردم.


کارمان برای بقا سخت شده است


5 بازی برای تیم ما باقی مانده است؛ واقعا شرایطمان سخت شده است. امیدوار هستیم اما واقعا کارمان دشوار است. باید همه بازی ها را ببریم و چاره دیگری برایمان نمانده است.


امسال بدون حاشیه کار خودم را کردم


خداراشکر می کنم که امسال هیچ حاشیه ای نداشتم؛ پارسال هم شرایط برایم اینطور بود اما امسال از نظر فنی هم عالی کار کردم. من سعی کردم بازی خودم را انجام دهم و عملکردم هم مشخص است. با اینکه در بسیاری از بازی ها حضور نداشتم، اکنون چهارمین پاسور لیگ هستم. امیدوارم در ادامه لیگ هم خوب کار کنم و بتوانم برای تیمم مفید باشم.


تمام فکر و ذکرم ماشین سازی است


برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. فعلا تمام فکر و ذکرم این است که برای ماشین سازی خوب بازی کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. انشاءالله بعد از این مهم درباره آینده تصمیم گیری خواهم کرد.


امیدوارم امسال پرسپولیس جام را از دست ندهد


پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش در لیگ برتر مسجل شده است؛ من در پرسپولیس بازی کردم، همان سالی که نایب قهرمان شدیم هم می توانستیم قهرمان شویم اما هفته های آخر شرایط سخت تر شد. اکنون هم اینطور است. در این هفته ها فشار بیشتری به بازیکنان وارد می شود و بازی های حساس تر می شود. امیدوارم امسال دیگر پرسپولیس در هفته های پایانی امتیاز ندهد تا قهرمان شود. فکر هم نمی کنم خطری قهرمانی پرسپولیس را تهدید کند.


هواداران در صفحه برانکو می‌خواهند که برگردم


از روزهایی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم، چند سال گذشته اما هنوز که هنوز است، هواداران به من لطف دارند. خوشحالم که می بینم هواداران پرسپولیس هنوز مرا دوست دارند و زمان نقل و انتقالات که می شود، به صفحه شخصی آقای برانکو، آقا کریم باقری و یا آقای هدایتی می روند و خواهش می کنند که برگردم. این واقعا مرا به آینده دلخوش می کند. البته هرگز به بازگشت فکرنکردم و نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

من رضاییان را درک می کنم

اتفاقی که برای رامین رضاییان رخ داده، کاملا مثل ماجرای من است. من با بچه های پرسپولیس رفیق هستم و در جریان جزییات ماجرای رضاییان هستم. واقعیت این است که پرسپولیس بزرگ است و از این تیم بزرگ تر نداریم اما به هر حال آقای برانکو سرمربی تیم است و باید به تصمیماتش احترام بگذاریم. با این وجود من فکر می کنم رامین تا همین جا هم تنبیه شده است. او کم برای پرسپولیس زحمت نکشیده و من درکش می کنم.


اجازه ندهند رامین به سرنوشت من دچار شود

شرایط من و رامین مثل هم است. پرسپولیس 95درصد امسال قهرمان است و رامین هم دوست دارد با این تیم جام بگیرد. او در یکی دو سال گذشته هرچه وظیفه اش بوده انجام داده و از آقای برانکو خواهش می کنم بزرگی کند و رضاییان را ببخشد. برانکو اجازه ندهد رامین به سرنوشت من دچار شود. من هم می توانستم تنبیه شوم و برگردم اما اخراجم کردند. رامین واقعا گناه دارد و فکر می کنم باید بزرگان باشگاه این مشکل را حل کنند. چون حیف است رامین از پرسپولیس برود.

ورزش سه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)