Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Duplicate Photos Fixer، برنامه‌اي براي حذف عکس‌هاي تکراري در گوشي‌هاي اندرويد و آيفون است که مي‌تواندتنها با يک لمس، اين وظيفه را براي شما به انجام برساند.

اگر به گوشي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و افرادي که به عکاسي علاقه‌مند هستند و روزانه ده‌ها عکس مختلف را توسط دوربين يا وب‌سايت‌هاي عکاسي ذخيره مي‌کنند نگاهي بيندازيد، صدها يا حتي هزاران عکس مختلف در گوشي پيدا خواهيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمليات مرتب‌سازي و دسته‌بندي عکس‌ها در صورت کم بودن تعداد، ممکن است امري ساده باشد؛ اما با رسيدن تعداد آن‌ها به بيش از 300 عکس، تشخيص موارد تکراري غيرممکن و دسته‌بندي آن‌ها بسيار دشوار خواهد شد. از سويي ديگر، معمولا منبع تصاوير پيج‌هاي اينستاگرام و کانال‌هاي تلگرامي مشابه است و احتمال آنکه يک عکس را از چند پيج و کانال مختلف ذخيره کنيد، بسيار زياد است. اين عکس‌هاي تکراري علاوه بر آنکه نظم گالري شما را بر هم خواهند زد، باعث پر شدن فضاي گوشي نيز خواهند شد؛ به‌طوري که هرچه تعداد عکس‌هاي ذخيره‌شده بالاتر باشد، عکس‌هاي تکراري و در نتيجه حجم اشغالي نيز بيشتر خواهد بود. Duplicate Photos Fixer Pro، اپليکيشني بسيار کاربردي براي حل اين مشکل به‌صورت خودکار است که در ابتدا به‌صورت پولي منتشر شده بود؛ اما در ادامه، انتشار آن براي اندرويد به‌صورت رايگان تغيير يافت.Duplicate Photos Fixer Pro براي جستجو و اسکن عکس‌ها، سه مسير پيشنهادي براي انتخاب به شما نشان خواهد داد. شما در اين برنامه مي‌توانيد تنها به اسکن عکس‌هاي موجود در پوشه‌ي دوربين بپردازيد. اگر تصاوير شما در پوشه‌ي ديگري وجود دارد نيز مي‌توانيد توسط حالت دوم، با آدرس‌دهي به پوشه‌ي مورد نظر، تصاوير موجود در آن را اسکن کنيد. اما اگر قصد اسکن کلي گوشي و پيدا کردن عکس‌هاي تکراري در تمام حافظه گوشي را داريد، بايد از حالت سوم يعني Full Scan استفاده کنيد. نتايج به‌دست‌آمده نيز به‌صورت کاملا گويا و منظم در اختيار شما قرار خواهند گرفت، به‌طوري که به ازاي هر عکسي که فايل تکراري آن پيدا مي‌شود، يک گروه ساخته مي‌شود تا در انتها بتوانيد عکس‌هايي را که بيش از يک نمونه از آن در گوشي وجود دارد، مشاهده کنيد و سپس با انتخاب موارد دلخواه، به حذف آن‌ها بپردازيد. خوشبختانه Duplicate Photos Fixer Pro از هر دو حافظه‌ي داخلي و خارجي پشتيباني مي‌کند و از همين رو مي‌توانيد با اسکن حافظه‌ي خارجي، مموري‌کارت خود را نيز از عکس‌هاي تکراري پاک‌سازي کنيد. اگر بيش از 300 عکس در گوشي خود داريد پيشنهاد مي‌کنيم حتما يک‌بار با اين برنامه گوشي خود را اسکن کنيد، چرا که احتمال وجود عکس‌هاي تکراري در اين تعداد و بيشتر، بسيار بالا خواهد بود.Duplicate Photos Fixer Pro به‌صورت رايگان براي اندرويد منتشر شده است؛ اما براي استفاده از آن در آيفون، بايد آن را خريداري کنيد.ويژگي‌هاحذف عکس‌هاي تکراريپشتيباني از حافظه‌ي خارجينمايش گروه‌بندي‌شده‌ي نتايجرايگان بودن تمام امکانات در اندرويد

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس