Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:37:40 GMT

لینک دانلود مستقیم انواع فونت فارسی ویندوز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۶۳۸۲

لینک دانلود مستقیم انواع فونت فارسی ویندوز

خبرگزاری میزان- در این خبر می توانید فونت های مختلف مانند فونت سری B، نستعلیق، ... و ...را دانلود کنید به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، از آغاز شکل گیری فونت ها تا به امروز تغییرات زیادی در این حوزه اتفاق افتاده است، فونت هایی که هر کدام در سال خاصی طراحی ویژه ای به خود گرفته وکاربرد خاص خود را پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فونت های سری B

از جمله فونت های مورد علاقه کاربران برای نوشتن نامه های اداری، پروژه های دانشگاهی و کار در فتوشاپ است. البته اگر تصمیم به طراحی جلدی برای پروژه دانشگاهی خود دارید یا می خواهید نامه اداری خود را با فونتی متفاوت و چشم گیر آغاز کنید پیشنهاد می کنیم سری به فونت های نستعلیق بزنید. در میان فونت های سری B، کاربران بیشترین استفاده را از فونت B Nazanin و B Titr دارند، اما اگر تصمیم دارید نوشته تان غیر رسمی ولی جذاب باشد پیشنهاد می کنیم به سراغ فونت کودک بروید.

فونت یکان

این فونت برای طراحی کتاب و پوستر کاربرد زیادی دارد همچنین کارهای رسمی متداول که عمومیت بیشتری در بین مردم دارند مانند کارت های اعتباری و کارت های شناسایی همه با این فونت کار می شوند.

فایل فشرده فونت ها را از اینجا دانلود کنید.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش از این اعلام شده بود تاریخ آن به تعویق افتاده، از امروز (پنجم اردیبهشت) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا، می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع و ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 747419

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری