Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «شکوه يک زندگي» در شهرک سينمايي دفاع مقدس به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي اين پروژه، امير عباس کني تهيه کننده مجموعه تلويزيوني «شکوه يک زندگي» با اشاره به اتمام کار در شهرک سينمايي دفاع مقدس،‌ گفت: اين سريال کاري از گروه فيلم و سريال شبکه دو سيما، با سفر خود از شمال به تهران، در شهرک سينمايي دفاع مقدس به کار خود پايان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به تعداد قسمت هاي مجموعه تلويزيوني «شکوه زندگي» درخصوص قسمت‌هاي پخشي اين سريال، افزود: احتمال دارد که تعداد قسمت‌هاي براي پخش بيشتر شود اما همچنان قطعي نيست و «شکوه يک زندگي» در 15 قسمت، 45 دقيقه‌اي به کارگرداني رضا بهشتي آماده مي‌شود.
تهيه کننده مجموعه تلويزيوني «داستان ما، قصه تو» اظهار داشت: «شکوه يک زندگي» عنوان سريالي است که روايتگر دهه 60 هجري شمسي در يکي از روستا‌هاي استان مازندران شده و حدود 80 درصد از فضاي داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ويژه مقارن با عمليات خيبر طراحي و پايه‌ريزي شده است.
همچنين کني در ادامه اين گفتگو به زمان پخش اين مجموعه تلويزيوني اشاره کرد و گفت: هنوز زمان پخش اين اثر مشخص نشده است و در حال مذاکره با آقاي صباح مدير فيلم و سريال شبکه دو سيما هستم.
وي با تاکيد بر ساخت موسيقي سريال توسط امير رجبي در حال ساخت است، درخصوص استفاده از موسيقي فورکلور استان مازندران توضيح داد: امير رجبي آهنگساز اين مجموعه همچنان مشغول به ضبط موسيقي متن است و براي تيتراژ از صدا و آواز اساتيد بنامي همچون استاد خوشرو، اسحاقي و عليزاده از خواننده هاي فورکلر استان مازندران بهره برده ايم.
کني در پاسخ به اين سوال که ممکن است نام اين مجموعه تلويزيوني تغيير کند، يا خير؟ خاطر نشان کرد: چند نام پيشنهادي دارم که در حال مذاکره و تصويب نهايي از سوي گروه فيلم و سريال شبکه هستم.
گفتني است؛ در اين مجموعه بازيگراني چون؛ بيتا سحرخيز، نازنين فراهاني، عبدالرضا اکبري، مريم کاظمي، حسام محمودي، مزدک رستمي، طوفان مهرداديان، کوروش سليماني، سوگل طهماسبي، الهام جعفرنژاد، افسانه ناصري، مينا نوروزي فرد، مهري آل آقا، ساقي زينتي، ژيلا شاهي و تعدادي ديگر بازيگران استاني مازندران مانند؛ سيدحسن حسيني، نيلوفر غلامي، رحمان غلامي، امير بابازاده، فريماه مرزدار، سعدالله ولي زاده، رجبعلي بريماني، فاطمه خليل نژاد، حميدرضا بختوه، سپيده عنايتي، رضا اسدي، محمد پناهي و ... به ايفاي نقش پرداختند.
نسخه اوليه فيلمنامه‌ اين مجموعه به قلم شعله شريعتي نوشته و مرجان اشرفي زاده، فيلمنامه نهايي را به نگارش درآورده و مسئله «شکوه يک زندگي»، در تکريم همسران شهداي جاويدالاثرهايي است که با استقامت و اميدواري براي رسيدن خبر و نشانه اي از عزيزانشان،‌ سالها به تنهايي بار زندگي خود و فرزندانشان را به دوش کشيدند و در اصل آنها بودند که شکوه يک زندگي را به عرصه نمايش گذاشتند.
همکاران در اين مجموعه تلويزيوني عبارتند از:
طراح و تهيه کننده : اميرعباس کني، نويسنده فيلمنامه اوليه : شعله شريعتي، نويسنده فيلمنامه نهايي : مرجان اشرفي زاده، کارگردان: رضا بهشتي، مجري طرح و مديرتوليد : مسعود انتظاري، دستيار توليد: امين آرمانفر، مدير برنامه ريزي: فواد چاومه، دستيار اول کارگردان: بهرام ملکي علوي، دستيار دوم کارگردان: محمد عزيزي، منشي صحنه: سحر عقيقي، طراح صحنه و لباس: علي مربي، طراح چهره پردازي: مهرداد قلي پور، مدير تصويربرداران: حميدرضا رحيم زاده، مدير صدابرداري:عبدالرضا حيدري، مدير تدارکات : محسن ولدخاني و مهران مداحيان، ساخت موسيقي : امير رجبي، کارگردان پشت صحنه : علي نعمت اللهي، عکاس مصطفي کاظمي، روابط عمومي: محدثه نعمتي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری