Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تریبون هایی که باید در خدمت امیدوار کردن مردم باشند برای بهره بردن یک جریان سیاسی خاص در انتخابات ٢٩ اردیبهشت امسال تخریب و زیر سوال بردن دستاوردهای نظام را هدف قرار داده اند. محمود واعظی عصر شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال استان گلستان در گرگان اظهار کرد: دستاوردهای کسب شده سالهای اخیر فقط متعلق به دولت نیست بلکه صاحب همه این خدمات و تلاش ها، نظام و مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نيوز، وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با همه محدودیت ها به خصوص در یک و نیم سال اخیر خدمات ماندگار و ارزشمندی انجام داد و بخش زیادی از مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری برطرف کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: پیش از این بخش زیادی از درآمدهای دولت صرف بودجه جاری کشور می شد اما با وجود این مشکل بزرگ و مانع اساسی آمارها در بخش های گوناگون روبه رشد و فراتر از انتظار است.
واعظی ادامه داد: به عنوان مثال ایجاد 56 هزار شغل در گلستان نشانه بارزی از پیشرفت ساختاری در این استان و نتیجه سیاست های درست در پیش گرفته شده دولت در سطح منطقه است.
وی گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت اعتماد به بخش خصوصی برای کمک به توسعه صنعت و افزایش اشتغال است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: دولت با چابک سازی و کوچک کردن خود و نیز واگذاری تصدی امور به بخش خصوصی زمینه رقابت را فراهم کرده است که این سیاست اگر چه با تاخیر اما در نهایت به نتیجه رسید.
واعظی افزود: پیش از این بانک ها در رقابتی نابرابر به دنبال سرمایه گذاری در صنایع بودند اما پس از فشار دولت در کاهش تصدی گری؛ آنها به بخش خصوصی اعتماد کردند و با پرداخت 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات زمینه راه اندازی صنایع راکد و نیمه فعال فراهم شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با تسهیلات پرداخت شده بیش از ٢٣ هزار واحد صنعتی نیمه فعال و در آستانه ورشکستگی از رکود نجات یافته و به چرخه تولید بازگشتند.
واعظی ادامه داد: با این شرایط مطلوب مسابقه ای برای خدمت صادقانه در استان ها به وجود آمده که انتظار می رود برآیند آن پیشرفت سریع تر و مطلوب تر بخش های گوناگون باشد.
وی ادامه داد: یکی از راه هایی که می توان در آینده کشور به آن اتکا کرد اجرای طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است که سیاست ثابت و اصلی دولت تدبیر و امید می باشد.
وی گفت: نگاه دولت دکتر روحانی توجه به آینده و بی توجهی به مشکلات گذشته است که یقینا با اجرای کامل طرح های در دست اقدام ، تغییرات فراوانی در معیشت مردم به وجود خواهد آمد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: شکوفایی اقتصادی کشور نیازمند زیرساخت هایی مانند تعامل و مراوده با کشورهای دیگر است که این شرایط در گذشته وجود نداشت.
واعظی افزود: اگر در تحریم باشیم بازار صادرات به روی ما بسته مانده و مجبوریم همانند گذشته نیازهای خود را با قیمت گران خریداری کنیم.
وی با طرح این پرسش که مگر می شود ایران بزرگ فقط با چند کشور معدود در ارتباط بوده و از همه پیشرفت های به دست آمده روز دنیا و مراکز علمی و بازارهای صادراتی محروم باشد؟ ؛ گفت: دولت یازدهم این فضا را باز کرد و با توافق مهم و تاثیرگذار برجام جان تازه ای در روح اقتصاد کشور دمید هر چند عده ای به دنبال بهره برداری انتخاباتی از این توافق و زیر سوال بردن آن بوده و هستند.
وی ابراز داشت: کنترل تورم 40 درصدی یکی ازدستاوردهای بزرگ برجام بود و دولت تلاش خواهد کرد مهار قیمت ها ادامه یابد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ایجاد 700 هزار شغل، بهبود فراوان رشد اقتصادی و افزایش صادرات از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید است که این توفیقات بی شک متعلق به نظام و مردم است.
واعظی ادامه داد: مطابق برنامه ریزی دولت سال 96 و 97 زمان بهره برداری از تلاش های انجام شده و شکوفایی است تا در نتیجه این سیاست ها مردم به آنچه لایقش هستند؛ برسند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس برگزار می‌شود.

او افزود: نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان دانشجویان دانشگاه زند بود که مورد استقبال این قشر فرهیخته واقع شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است و به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود، و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید دانشجویان زند قرار گرفت.

جاویدی گفت: دانشجویان در رشته‌های مختلف در این بازدید‌ها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

او عنوان کرد: مدیریت شهری بستر‌های لازم را برای ارتباط با قشر تخصصی فراهم کرده است که این تور‌ها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای قشر دانشجویی باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.
 
جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید‌ها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی