Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو کرانچار روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، افزود: تیم گسترش فولاد بازیکنان خوب و تیم یکپارچه ای دارد.
وی اظهارکرد: این بازیکنان چند سال کنار هم بازی می کنند و بازی آسانی برای ما نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم در این دیدار بازیکنان سپاهان با اجرای تاکتیک‌های مدنظرم، حریف را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همه بازیکنان را برای دیدار با تیم گسترش فولاد تبریز در اختیار داریم، درعین حال به مصدومیت جزئی رضا میرزایی بازیکن تیمش اشاره کرد و گفت: این بازیکن نیز روز گذشته در تمرینات تیم سپاهان شرکت کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: کادرفنی این تیم سعی کرده است تا انسجام و هماهنگی بازیکنان در همه خطوط افزایش یابد زیرا باعث به وجود آمدن موقعیت‌های زیاد می شود.
وی درباره استفاده از بازیکنان امید سپاهان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنانی مثل رضا دهقانی و رضا میرزایی از تیم امید سپاهان به ما اضافه شده‌ اند و ما این روند را ادامه خواهیم داد.
کرانچار درباره جایگاه هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: جایگاه ایران بالاتر از این است و در این مورد باید تجدید نظر شود.
وی از هواداران تیم فوتبال سپاهان خواست تا با حضور در ورزشگاه نقش جهان همانند گذشته این تیم را حمایت کنند.
تیم فوتبال سپاهان عصر فردا ( جمعه ) در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.
8114 / 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس