Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان گفت: در سیستم رای گیری الکترونیک افراد با اثر انگشت منحصر به خودشان شناسایی می شوند و کدملی شان هم ثبت و تشخیص داده می شود ودر این صورت احتمال خطا بسیار کم و این نحوه رای گیری مورد پسند است. علیرضا ابراهیمی، عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره نحوه برگزاری انتخابات شوراها بصورت الکترونیک بیان داشت: برگزاری انتخابات الکترونیک روش جدید و مدرنی در رای گیری است و مطمئنا احتمال خطا را کمتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سیستم رای گیری الکترونیک افراد با اثر انگشت منحصر به خودشان شناسایی می شوند و کدملی شان هم ثبت و تشخیص داده می شود ودر این صورت احتمال خطا بسیار کم و این نحوه رای گیری مورد پسند است.
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان درباره موارد تبلیغات زودتر از موعد در این استان عنوان داشت: دیده شده در برخی از شبکه های مجازی افراد به عنوان کاندیدا خود را مطرح نکرده اند اما اصطلاح خاصی را پشت بند اسمشان بکار برده اند و چنین مواردی بوده اما اینکه خود را رسما کاندیدا اعلام کرده و شروع به تبلیغات کنند، چنین چیزی را در سطح این استان نداشته ایم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: گزارشات تخلفات را هیات نظارت می گیرد و از شهرستان به استان ارسال می کند و قطعا به موارد اینچنینی رسیدگی خواهد شد.
وی درباره میزان مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری بطور همزمان برگزار می شود و نیز با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیز اوضاع و احوال شرایط بین المللی من برداشتم این است که انتخاباتی با حضور حداکثری مردم را خواهیم داشت.
انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری