Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتهران نیوز، نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر استان تهران برگزار شد.

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان تهران

امام جمعه تهران: کاندیداهای انتخابات نزاکت را رعایت کنند/ آمریکا باید خلع سلاح شود

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب این هفته نمازجمعه تهران در خطبه‌ دوم با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسالگفت: حضور در پای صندوق‌های رای اعلام حمایت از نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات از اهم مسائل و آبروی کشور و اقتدار نظام و نه به دشمن است.

وی حضور در انتخابات را حق و تکلیف دانست و افزود: این کشور برای خودمان است،‌ ما برای کسی پای صندوق نمی‌رویم، برای خودمان پای صندوق می‌رویم.

خطیب این هفته نمازجمعه تهران اضافه کرد: حضور در انتخابات از این جهت تکلیف است که منهای حضور مردم کشور و نظام در خطر است. امروز هم کسانی که به سوریه می‌روند‌، اینها بول‌هوس و گروهکی نیستند،‌ اینها بندگان صالح خدا هستند و به خاطر اسلام و دین به سوریه می‌روند.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه ما مقاومت را همچنان استمرار می‌بخشیم و تا آخر پای آن ایستاده‌ایم تاکید کرد: حضور در پای صندوقها همان کاری است که در جبهه‌ها انجام می‌شده و برای خودمان از عزت و آبرو می‌آفرینیم.

وی در توصیه به کاندیداهای انتخابات گفت: جا دارد که از روی تواضع بگویم که توقع شرعی و قانونی این است که نزاکت را رعایت کنند،‌ اینجا محل انتظار امام زمان است.

امام‌جمعه موقت تهران اضافه کرد: حکومت و نظام اسلامی ما مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان است و حکومت امام زمان نیز حکومت دین و اخلاق است که باید کاندیداها در تبلیغات انتخابات به این نکات توجه کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود و هر تحقیری که می‌کند در شان نظام نیست. هر نوع تهمت، جوسازی، تخریب، خلاف شان و شخصیت نظام اسلامی است.

وی در بیان مطالبه عمومی از کاندیداها گفت: مردم انتظار دارند که کاندیداهای انتخابات در رعایت مر قانون دقت کنند. رئیس‌جمهور هم بعد از رهبری نگهبان قانون اساسی است، اگر کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود و پایگاه‌های قانونی را مورد حمله قرار دهد، خیلی برای ملت تلخ است.

وی اضافه کرد: کسی که سنگرهای قانون را تخریب می‌کند معلوم است که تفکرش تفکر نظام اسلامی نیست. مرزهای امنیت کشور مرزهای قانونی است.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه کاندیداها نباید اسیر تعصبات فامیلی و شهوات نفسانی و گرایشات سیاسی باشند اظهار داشت: کسی که رئیس‌جمهور می‌شود نباید رئیس‌جمهور یک حزب و گروه باشد، بلکه باید رئیس‌جمهور مردم و حامی نظام باشد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه این کشور زائیده انقلاب است افزود: هویت ملت ما هویت انقلابی است که شعارش «ما می‌توانیم»است. این کشورهای انقلابی می‌تواند با قدرتهای بزرگ دست و پنجه نرم کند و از هیچ قدرتی نمی‌هراسد. رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که روحیه سازشکاری، تزلزل و انفعال در برابر قدرتها را نداشته باشد بلکه باید دارای روحیه اتکاء به خدا و نترس باشد که این شرط اساسی است.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری یکی از ملاکها برای رئیس جمهور کشیدن مزه فقر و دوری از اشرافیت مطرح است،‌ رئیس جمهور باید به اصول اخلاقی پایبند باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز اختلافات سنگین طبقاتی قابل تحمل نیست اظهار داشت: مدیریت جهادی، مدیریتی پرتلاش است که عاشق خدمت و پابرهنگان است و امتیازی برای خودش و اطرافیانش کسب نمی‌کند که رئیس جمهور باید دارای چنین ویژگیهایی باشد.

صدیقی اظهار داشت: هر کسی می‌تواند مشکل گرانی،‌ رکود و تورم را حل کند وارد میدان انتخابات شود، این میدان، میدان فداکاری است و میدان رفاه‌طلبی نیست.

به گزارش تسنیم، صدیقی در بخش دیگری از سخنانش تجاوز نظامی آمریکا به خاک سوریه را خلاف قوانین بین‌المللی و نشاندهنده دروغگویی این کشور در عمل به تعهداتش دانست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: حمله به یک کشور مستقل بدون هیچ مجوز بین‌المللی نشاندهنده آن است که باید آنها را خلع سلاح کرد. اینها عقل ندارند. اینها روی سرنیزه نشسته‌اند و نابودی‌شان قطعی است.

وی ضمن محکوم کردن تجاوز نظامی آمریکا به سوریه گفت: اگر قرار باشد مقاومت با این تشرها عقب‌نشینی کند تا حالا از بین رفته بود.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامیایران هیچ‌گاه قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد افزود: اما اگر یک وحشی و درنده قصد تعرض به خاک این کشور را داشته باشد پاسخ قاطعی به او می‌دهیم. اگر کسی کمترین جسارتی به این مملکت داشته باشد پاسخ دندانشکنی دریافت خواهد کرد که برای همیشه پشیمان خواهد شد.

امام‌جمعه موقت تهران حمله رژیم آل‌سعود به یمن را محکوم کرد و گفت: این رژیم باید بداند که آه مظلوم آنها را خاکستر می‌کند. اف و ننگ به سازمان ملل و مدعیانحقوق بشرکه همیشه مظلوم کش و حامی ظالم بوده‌اند اینها نشان می‌دهد که تنها راه نجات،‌‌ اقتدار، مقاومت، اتحاد و ایمان به خدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا داعش نیز در حال نابودی است و از ۴۰ درصدی که در اختیار آنها بود فقط ۸ درصد از خاک عراق باقی مانده که آن هم انشاءالله به زودی آزاد می‌شود.

امام جمعه شهرری:نابسامانی در ثبت نام انتخابات، کشور را مورد اهانت و سخره قرار داده است

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضورحجت الاسلام و المسلمین قرائتی و مردم خداجوی شهرری در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، نمازگزاران را به پرهیزگاری و تقوای الهی دعوت کرد.

شاهچراغی با اشاره به تعداد بالای ثبت نام افراد ناکارآمد در انتخابات ریاست جمهوری، این کار را مایه طنز و سخره دانست و گفت: این حق مردم است که به این نابسامانی پایان داده شود و هرکسی به خودش اجازه ثبت نام ندهد.

وی افزود: کشورهای دیگر از هر فرصتی برای اهانت به کشور ما استفاده می کنند و لذا معلوم است که چه قضاوت هایی در مورد این وضعیت خواهد شد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه ثبت نام تقریبا شش نفر در انتخابات معقولانه است، اظهار داشت: در صورتی که صلاحیت همه افراد تایید نشود، باز هم مورد انتقاد دنیا قرار می گیریم که در ایران آزادی نیست و ۷۰۰ نفر را رد صلاحیت کردند.

شاهچراغی در ادامه از اخبار نادرستی که در شبکه های مجازی منتشر می شود انتقاد کرد و افزود: امروز بیشتر افراد در فضای مجازی، سایتها، تلگرام، صفحه شخصی و … هر مطلب بی اساسی که دلشان می خواهد بدون اطلاع از صحت آن منتشر می کنند.

وی تصریح کرد: اگرچه نمی توان جلوی فضای مجازی را بطور کامل گرفت ولی با ارائه یک سری راهکارها باید تذکرات و محدودیت هایی ایجاد شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به روز ۲۹ فروردین که روز ارتش نامگذاری شده است، گفت: ارتش ایران با ارتش های دنیا تفاوت بسیاری دارد چرا که ارتش های دنیا لاییک بوده و بر علیه مردم هستند ولی ارتش ایران که از هر لحاظ مقتدر است در کنار مردم قرار دارد.

برخورد با ایران بازی کردن با دم شیر است

شاهچراغی با بیان اینکهبرخی از همسایگان ایران رفتار نامناسبی با کشورمان دارند، تاکید کرد: شما خیلی ضعیف هستید و توانایی برخورد با ایران را ندارید. ایران صبری دارد که اگر صبرش سرآید برای شما خطر دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا هرگز به هم پیمانان خود وفا نکرده است و لذا هر کشوری که تاریخ مصرفش تمام شود مانند صدام، لیبی و مصر رفتار می کند و همچون دستمالی به دور می اندازد.

امام جمعه اسلامشهر:طرفداران حقوق بشر در مسئله یمن سکوت خود را بشکنند

حجت الاسلام والمسملین محمدعلی نوروزی در خطبه های نماز جمعه گفت: یکی از ارکان نماز جمعه در روزهای جمعه یادآوری تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان است.

وی ادامه داد: سال، سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است در رابطه با اهمیت تولید خداوند در قرآن کریم و در آیه ۱۵ سوره ملک می فرماید خداوند کسی است که زمین را برای شما رام قرار داد تا در زمین راه بروید و با کار و تلاش روزی خود را بدست آورید.

امام جمعه اسلامشهر اضافه کرد: دانشمندان برای زمین سه حرکت قطعی ذکر کرده اند حرکت به دور خود، حرکت به دور خورشید و حرکت کهکشان در مسیری خاص. اگر خداوند زمین را برای انسان ها رام نمی کرد زندگی در آن مشکل بود.

وی تاکید کرد: این آیه از قرآن کریم به مسئله کار، تلاش و تولید اشاره می کند که تولید اقسام مختلفی دارد. در زمینه کار و تلاش امام کاظم (ع) می فرماید : کار و تلاش پیشه همه انبیاء، مرسلین، اوصیا و انسان های صالح است.

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر بیان کرد: قرآن کریم می فرماید برای زندگی خود الگو انتخاب کنید، قرآن نیز پیامبر اکرم و حضرت ابراهیم را به عنوان الگو معرفی می کند.روز گذشته سالروز وفات حضرت زینب (س) بود ، ایشان بانویی بود که تحت تربیت پنج معصوم بود.

وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) القاب فراوانی دارند که یکی از آن ها عقیله العرب بود چقدر خوب است که همه زنان و مردان و به خصوص زنان ما همچنین شخصیتی را الگو و سرمشق قرار دهند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر تاکید کرد: اردیبهشت ماه دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در پیش است در قانون اساسی برای قوه مجریه و رئیس جمهور ۳۰ اصل بیان شده است، از جمله اینکه رئیس جمهور عالیترین مقام کشور بعد از رهبری است .

وی با اشاره به اصل ۱۱۵ قانون اساس خاطر نشان کرد: این اصل اعلام می کند که رئیس جمهور باید از رجال سیاسی و مذهبی باشد. رئیس جمهور باید توان مدیریتی داشته باشد تا بتواند یک کشور ۸۰ میلیونی را مدیریت کند بعضی ها توانایی مدیریت خانه و یا کارخانه کوچک را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی تاکید کرد: شرکت در انتخابات اهمیت دارد و برطبق فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری مسئله اصلی بالا بودن آرای مردم است . اما مسئله دوم انتخاب اصلح است یعنی اینکه مردم به فردی که دارای تقوا، سیاست، مدیریت بالاتری است رای دهند.

وی گفت: سه شنبه هفته پیشه رو روز ارتش است ، ارتش قوی و مکتبی برای یک کشور مهم است الحمدلله ارتش و نیروهای مسلح ما اسلامی و مکتبی هستند.

وی با اشاره به حملات سعودی ها به یمن افزود: بر اساس اعلام سازمان ملل در یمن حداقل ۱۹ میلیون دچار قحطی هستند. و از غذای کافی و امکانات اولیه و داروی مورد نیاز محروم هستند .این در حالی است که تعداد بسیار زیادی از مردم زنان و کودکان یمنی به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر ادامه داد: از بوجودآورندگان تروریسم و حامیان عربستان سعودی انتظاری نیست اما از طرفداران و مدعیان حقوق بشر انتظار نمی رود که سکوت کنند. این افراد یا از قدرتمندان می ترسند و یا اینکه دلارهای نفتی به آن ها وعده داده شده است که در مقابل این جنایات گسترده و وسیع سکوت اختیار می کنند، امیدواریم سکوت خود را بشکنند و وظیفه قانونی خود را انجام دهند.

امام جمعه رباط کریم: دولت الفبای اتکا به درون را فراموش کرده است/ متلاشی کردن کالاهای خارجی در مرزها

حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجوی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اشراف گرایی امری ناپسند است که رواج آن در جامعه اسلامی مشکل ساز خواهد بود، نباید برخی ها با اشراف گرایی اسباب ایجاد فاصله طبقاتی را در جامعه فراهم کنند.

وی افزود: تقلید یکی از موضوعاتی است که می تواند به عنوان اهرمی ناکارآمد علل تخریب زندگی های طبقات متوسط و ضعیف جامعه را فراهم کند و در جایی دیگر نیز می تواند به اشکال مختلف به اقتصاد کشور نیز ضربه وارد سازد.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به ضعف دولت در برخورد با کالاهای قاچاق، ورود این نوع کالاها را ضربه زدن به خط اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه درصد بالایی از کارخانه های کشور در حال تعطیلی و یا خارج شدن از درصد بالای تولید هستند با این حال مشاهده می شود که هنوز با کالای قاچاق برخورد جدی نمی شود.

وی ادامه داد: دولت باید به اقتصاد مقاومتی روی آورد و فعالیتهایشان در حد سخن گفتن نباشد، اگر اجناس وارداتی در همان مرزها متلاشی شوند هیچ تاجاری نمی تواند کالای خارجی وارد کشور کند.

وی تصریح کرد: برای بسیاری از پروژه های صنعتی وسدسازی ما به دیگران اطمینان می کنیم این در حالی است که بهترین نیروی انسانی در کشور وجود دارد و ما آن ها را به دستان فراموشی سپرده ایم.

حجت الاسلام محمدی نژاد در بخش پایانی سخنانش به نقش مهم اقتصاد مقاومتی در مقابله با رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه کارگاه های کوچک را دوباره فعال کنیم تا کارگرهای کشورمان بتوانند در آن فعالیت کنند و با بیکاری خداحافظی کنیم.

امام جمعه قرچک:ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه نخواهیم آمد

حجت الاسلام و المسلمین حجت اللهاسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یک از آثار تقوا وبندگی صبر در راه خدا ودین خداست و نتیجه صبر پیروزی و شکست دشمن است.

وی گفت: امروزعصر عظمت واهمیت ولایت است، شدیداً ودائماً باید در ولی شناسی تلاش کنیم و مانند شهدا مطیع ولی و باید حامی ولایتمداران بود، تنها عامل هدایت وسعادت ولایت الهی وتنها عامل از بین برنده باطل هم ولایت ولی الهی است .

اسماعیلی افزود: امروز علی زمان، ولایت ولی فقیه جان و روح اسلام ولایت است و مسائل نامربوط و گزافی را برخی مطرح می کنند و به دنبال تعطیلی صنعت موشکی ماست.

وی تاکید کرد: ورود به حریم امنیتی ونظامی کشور ما ودخالت در صنعت موشکی وهمچنین به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمز نظام وملت و رهبری است.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: دولت های ریا کار اروپایی که امروز در سوریه مدعی استفاده از سلاح هسته ای هستند، در زمان جنگ تحمیلی خروارها سلاح شیمیایی به صدام دادند تا به ما حمله کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: جان وروح انقلاب ولایت است، رشد، توسعه، عزت واستقلال با هدایت ولی فقیه امکان پذیر است و متصدیان تفکر استکبار عامل نابودی کشور و پیروان تفکر سکولار وسلطنتی بدنبال شکست وذلت انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: برنامه دشمن القاء وتلقین احساس نمی شود عقب نشینی در برنامه های مختلف عملی وفنی آوری ممنوع است، صنعت عملی و وابستگی اقتصادی زمینه تحکیم نظام سلطه است و ما در مقابل زیاده خواهی های دشمن کوتاه نخواهیم آمد، دشمن به فکر خلع سلاح ما است.

اسماعیلی افزود: دشمن می خواهد نیروهای ما از درون تهی شوند، اما نیروهای مسلح باید از لحاظ سازماندهی روز بروز قوی تر شوند ، کمبودهای مالی نباید مانع پیشرفت باشد .

وی تاکید کرد: آمریکائیها نشان دادند، فریبکار وخرابکار ومتجاوزهستند، سازمانذهای تروریستی را ایجاد وامروز هم تقویت می کنند ، پس در این دنیای سراسر نیرنگ، فریب و زور گویی باید مجهز بود ، اگر کسی مخالف قدرت نظامی است موافق نقشه استکبار است .

امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در اوج نا با وری دشمنان که قصد سوء استفاده از ارتش را داشتند، امام عزیز وبصیر بلافاصله خود را بزرگترین حامی ارتش معرفی کردند وروز ۲۹ فروردین سال ۵۸ روز ارتش نامیدند .

وی افزود: امروز ارتش قهرمان ما با افزایش توان وقدرت باز دارندگی به حصن حصین انقلاب تبدیل شده است و مقام معظم رهبری می فرماید: نیروی مسلح ما تنها نیروی کار آمد ومکتبی جهان است .

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال متوقف کردن پیشرفت دفاعی ایران اسلامی هستند و فکر این فکر توهمی بیش نیستوملت ما به لاف نظامی آمریکا ه ادامه رشد ابزار دفاعی مشت محکمی خواهد زد، ما قدرت نظامی را برای دفاع از مظلوم و تامین عزت آزاد ی خواهان جهان می خواهیم.

امام جمعه فیروزکوه:هدف دشمن جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله اسماعیلی امام جمعه شهرستان فیروزکوه ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه که با حضور پر شور مردم خداجو، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد،با اشاره یه مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری اظهار داشت: این روزها که ساز و برگ انتخابات در حال شکل گیری می باشد، برای این است که سرنوشت انسان از منظر خدا و قرآن مهم است. ما باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: این مهم است چه فردی بیاید مدیریت اجرایی این کشور را در دست بگیرد، الحمدالله شرایط انتخابات به فضل الهی در حال آماده شدن می باشد تا مردم ایران اسلامی در روز ۲۹ اردیبهشت بصیرت، آگاهی و وحدت خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: این انتخابات با پنج معقوله مهمِ، مشارکت. رقابت، امنیت، سلامت و حضور حداکثری که از خواسته های رهبر معظم انقلاب است شکل می گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: امروز اگر مسائل نگران کننده منطقه چه در کشورهای اسلامی و چه در فضای سیاسی مشاهده میکنید، هدف دشمنجلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات است، که انشاالله بار دیگر مردم ایران اسلامی طبق سنوات قبل دشمن را نا امید خواهند کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: بهانهحمله موشکی آمریکا به سوریه همان بهانه جنگ در عراق و افغانستان است که امروز در سوریه اجرا می کند، چطور امریکا رژیم صهیونیستی را تا دندان به سلاح هسته ای مسلح می کند اما در امور نظامی کره شمالی دخالت میکند، این ها باهم تناقض دارد.

خطیب

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند