Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،استاندار لرستان در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: یکی از اصلی‎ترین مطالبات مردم بروجرد بهره‎برداری از این بیمارستان است. وی تصریح کرد: وعده ها در این خصوص باید عملیاتی شود.

بازوند اضافه کرد: این قول و قرارها براساس نقطه نظرات مشاور، کارفرما و پیمانکار بوده و از مقامات کشوری تا مسئولین پایین دست وعده‎های بسیاری در مورد بهره‎برداری از این پروژه داده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان ادامه داد: این بیمارستان حق مردم است و مطالبه آنها نیز به حق است. الان به وقت اضافه رسیده‎ایم و باید زودتر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: همه نمایندگان در خصوص این بیمارستان صحبت کرده‎اند و اگر آرشیو صداوسیما را نگاه کنیم به این موضوع پی خواهیم برد. بهره‎برداری از این پروژه باید سریع انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات این بیمارستان وارد استان شده و به محض اتمام کار و تحویل ساختمان به دانشگاه علوم پزشکی، نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

بازوند یادآور شد: چندین ماه است که هر 15 روز یکبار از طرح بیمارستان بازدید به عمل آمده و هر بار تاکید فراوان شده که باید این طرح به بهره‌برداری برسد.

استاندار بیان کرد: یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان بروجرد رفع کمبود فضای بهداشتی و درمانی است.

وی گفت: بیمارستان 230 تختخوابی آیت‌الله بروجردی 19 هزار و 600 مترمربع مساحت دارد.
بازوند اضافه کرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی یک پروژه بیمارستانی بزرگ است که بزودی این پروژه تکمیل و به چرخه درمان این شهرستان وارد می‌شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در طراحی این بیمارستان تمام معیارها، استانداردها و ضوابط و مقرارت ساختمان‌سازی همچون دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ضوابط بیمارستانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداردهای کشور درنظر گرفته شده است.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم