Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ساندویچ میگو اسپایسی را به شما آموزش دهیم . به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ساندویچ میگو اسپایسی را به شما آموزش دهیم .

به سبب تکرار غذاهای معمول رغبتتان را به خوردن از دست داده‌اید و دنبال ایجاد تنوعی حداقل برای امروزتانید اما هر چه فکر می‌کنید غذای خاصی گوشه ذهنتان نمی‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خوردن یک ساندویچ دو نفره به نام میگو اسپایسی موافقید؟

مواد لازم

زیره سبز: نصف قاشق چایخوری

پودر سیر: نصف قاشق چایخوری

نمک: به میزان دلخواه

فلفل قرمز: 1,4 قاشق چایخوری

روغن زیتون: 2 قاشق چایخوری

میگو متوسط: 20 عدد

آووکادو خرد شده: 1 عدد

سس مایونز: نصف پیمانه

پودر فلفل قرمز خشک شده: 2 قاشق چایخوری

لیموترش: 1 عدد

نان فرانسوی: 2 عدد

کاهو: 4 برگ

طرز تهیه

زیره، پودر سیر، نمک، فلفل قرمز و روغن زیتون را در کاسه‌ای با یکدیگر مخلوط می‌کنیم. میگوها را درون این مخلوط قرار می‌دهیم تا کاملا به ادویه آغشته شده و مزه‌دار شوند. آووکادو، سس مایونز، پودر فلفل قرمز، آب لیمو و کمی نمک را درون غذاساز ریخته، با هم مخلوط می‌کنیم تا سُس یکنواختی به دست آید. میگوها را درون ماهی‌تابه گذاشته، به مدت پنج دقیقه روی حرارت متوسط می‌گذاریم تا مغزپخت شوند. نانها را از وسط به دو قسمت تقسیم نموده، روی آنها را با سس آووکادو پوشانده، برگهای کاهو را روی سس قرار می‌دهیم و در هر یک از ساندویچها 10 میگو گذاشته، داغ سرو می‌کنیم.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد