Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- شرکت نستله با همکاری‌ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی رزومه‌نویسی در سالن همایش‌های الغدیر دانشکده نموده است.

این کارگاه با استقبال‌ زیادی مواجه شد و شرکت در این کارگاه برای دانشجویان به صورت رایگان بوده است. ابتدا کارشناسان شرکت نستله به معرفی فعالیت های آن پرداختند و فرم‌هایی را نیز در اختیار دانشجویان قرار دادند تا به عنوان تمرین، رزومه کاری خود را با راهنمایی کارشناسان بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جذب بیشتر دانشجویان، کارشناس آموزش مصاحبه استخدامی شرکت عنوان کرده است: «اغلب در مصاحبه های استخدامی به پوشش متقاضی اهمیت داده می شود اما من به شخصه و به هیچ عنوان به پوشش متقاضی اهمیت نمی دهم.»

در پایان نیز از دانشجویان خواسته شد در صورت تمایل فرم های رزومه خود را در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهند تا شرکت جهت استخدام با آنها تماس بگیرد.

بتازگی تفاهم نامه ای میان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و شرکت نستله منعقد شده‌ که در آن شرکت متعهد شده همکاری هایی در زمینه آموزشی، پژوهشی، کارآموزی و انتقال تجربه و ایده داشته باشد، شرکت نستله مدعی شده هدف از ایجاد پروژه جوانان، ایجاد موقعیت های آموزشی و اشتغال‌ برای جوانان‌ ایران بوده و این همکاری را آغاز اشتراک گذاری ایده های ناب دانسته است.

هیئت 15نفره ای از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دی ماه سال جاری از کارخانه این شرکت در قزوین بازدید کرده اند.

شرکت نستله بیشتر شرکت سهامی osem از بزرگترین شرکت های اسرائیلی است. همچنین نستله در سال های گذشته جایزه ای را با عنوان جوبیلی از دست بنیامین نتانیاهو دریافت کرد که بنابر مطالب مطرح شده این جایزه به بزرگ ترین ‌شرکت های تأمین کننده اقتصاد رژیم صهیونیستی اعطاء می شود.

شرکت خارجی یونیلور نیز از جمله شرکت هایی است که با همکاری مسئولین دانشکده توانست برنامه ای را جهت معرفی خود برای شروع همکاری با دانشجویان برگزار نماید و تلاش های بسیاری را جهت‌ جذب دانشجویان به کار گیرد به طوری که در آذر ماه‌سال جاری نیز مسابقه ای با عنوان ایده ها برای دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از طرف یونیلور برگزار شد.

جایزه نفر اول سفر به لندن برای بازدید از شرکت و استخدام بوده است. در حال حاضر اطلاعیه جذب دانشجویان در حوزه های مختلف اقتصادی، مدیریتی، بازرگانی و فروش در شرکت یونیلور، روی بردهای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران وجود دارد که یونیلور را یکی از بهترین شرکت های جهانی معرفی کرده و از دانشجویان درخواست شده رزومه خود را به ایمیل شرکت ارسال نمایند.

باتوجه به اینکه در انتهای مراسم به عنوان هدیه به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی از طرف کارشناسان شرکت نستله فلش مموری هدیه داده شده و دانشجویان حاضر در این کارگاه رزومه کاری، مهارتها و مشخصات کامل خود را در برگه فرمهای داده شده به دانشجویان نوشته اند و به کارشناسان تحویل داده اند احتمال سوء استفاده از مشخصات داده شده و ارسال این فرمها جهت بهره برداری خاص متصور می باشد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا

ایسنا/فارس در پی حرکت و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه‌ای در حمایت از این حرکت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

قریب به ۷ ماه از شروع فصل جدید جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم بی‌گناه فلسطین می‌گذرد؛ این ملت مظلوم که ۷۵ سال است تحت شکنجه، کشتار و وحشی‌گری رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قرار دارند.

با شهادت حدود ۴۰ هزار زن، مرد و کودک فلسطینی، جهان با خوی خبیث و سراپا رذالت رژیم صهیونیستی آشنا شده است. اکنون در سراسر جهان و حتی دانشگاه های آمریکا، نوای آزادی فلسطین و توقف کشتار و نسل کشی مردم فلسطین به گوش می‌رسد.

اینک، در این لحظه تاریخ‌ساز و در زمانی که تمام دنیا، پوشالی بودن آزادی و دموکراسی غربی را با حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی و سرکوب وحشیانه دانشجویان خواهان آزادی فلسطین در جلوی چشم خود می‌بیند، ما اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز، ضمن محکوم کردن چندباره جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی عمیق خود را با دانشگاهیان بیدار و آزاده کشور آمریکا ابراز کرده و اعلام می‌داریم هدف و راه مقدس شما امروز قلوب مردم جهان را تسخیر کرده و نشان داده که مسئله فلسطین، متعلق به همه آزادگان جهان است.

همچنین از اساتید و دانشجویان دیگر دانشگاه‌های ایران و دانشگاهیان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی خواستاریم تا در ادامه این حرکت شجاعانه، موضع خود را در قبال فلسطین مستحکم‌تر و با صدای هرچه رساتر بیان و ابراز دارند و همچنین از دولت‌های خود قطع شریان‌های اقتصادی و سیاسی این رژیم ناپاک را خواستار شوند. علاوه بر این، از دولت و وزارت خارجه خواستاریم تا پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران، از این حرکت رهایی‌بخش دانشگاه‌های آمریکا را با کمک دیپلماسی فعال خود، به گوش این دانشجویان و تمامی جهانیان برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی