Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اپليکيشن‌هاي اينستنت گوگل، برنامه‌هايي هستند که بدون نياز به نصب مي‌توان آن‌ها را روي گوشي يا تبلت تست کرد.

فرضيه‌ي اپليکيشن‌هاي لحظه‌اي گوگل (Instant Apps) بسيار ساده است. اين ويژگي به شما امکان باز کردن و استفاده از اپليکيشن‌ها را در هر مکان ممکن، بدون اينکه در ابتدا مجبور به نصب آن‌ها باشيد، مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين قابليت مشابه لينک‌هاي تحت وب است؛ اما اگر بخواهيد آن‌ها مناسب اجرا در حساب کاربري مخصوص شما باشند، اجراي اپليکيشن‌هاي لحظه‌اي با برخي دشواري‌هاي فني همراه خواهد بود.براي دستيابي به استفاده‌ي لحظه‌اي، کاري که اندرويد مي‌کند اين است که نه تمام اپليکيشن، بلکه تنها بخش کوچکي از کدها و محتواي لازم (مثل تصاوير، فونت‌ها و ...) را از درون آن اپليکيشن مشخص دانلود مي‌کند. در واقع شما با اين کار در حال استريم اپليکيشن‌ به دستگاه خودتان خواهيد بود؛ درست مشابه کاري که برخي سرويس‌هاي گيمينگ آنلاين انجام مي‌دهند. اگر گوگل بتواند به همان شيوه‌اي که ما تصور مي‌کنيم، موفق به انجام اين کار شود؛ اين قابليت، يک ويژگي فوق‌العاده خواهد بود. با وجود اينکه هم‌اکنون اين سرويس به‌عنوان يک بسته آزمايشي براي برخي کاربران در حال انتشار است و تعداد محدودي از اپليکيشن‌ها نيز از آن پشتيباني مي‌کنند، اگر قصد اطلاع از قابليت دسترسي به اين ويژگي روي دستگاه خود داريد، کافي است کارهاي زير را انجام دهيد.1. به اين آدرس در گوشي يا تبلت خود برويد: تنظيمات --> گوگل2. فهرست instant apps را بيابيد، آن را فعال کنيد و با شرايط استفاده از سرويس براي حساب کاربري دلخواه موافقت کنيد.3. در حال حاضر 4 گزينه که از اين قابليت پشتيباني مي‌کنند در دسترس هستند: Wish, BuzzFeed, Periscope و Viki. ابتدا با اپليکيشن Wish - که ظاهرا در اين لحظه پايداري بيشتري دارد - شانس خود را بيازماييد و آن را جستجو کنيد.4. در قسمت جستجو، درست بعد از لينک پلي استور، يک گزينه مبني بر استفاده از اپليکيشن Wish به‌عنوان يک اپليکيشن لحظه‌اي به شما نمايش داده مي‌شود. آن را فشار دهيد و بلافاصله بدون انجام عمليات نصب، استفاده از اين اپليکيشن را آغاز کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چند روز پس از آنکه اعلام شد یک ویژگی هوش مصنوعی چالش برانگیز در موبایل های هواوی عکس ها را به محتوای هرزنگاری تبدیل می کند، اخبار مشابهی درباره اپل نیز منتشر شده است.

طبق گزارش ها اپل ۳ اپلیکیشنی که با عنوان «تولید کننده محتوای هنری» تبلیغ شده اند اما در اینستاگرام با عنوان سایت های هرزنگاری ترویج می شوند و مدعی هستند هرعکسی را رایگان به محتوای غیراخلاقی تبدیل می کنند، حذف کرده است.

این اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تصاویر هرزنگاری جعلی افراد استفاده شده اند. ممکن است از این عکس ها برای آزار، اخاذی و از بین بردن حریم خصوصی افراد استفاده کرد.

نکته جالب آنجاست که این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۲۲ میلادی در اپ استور فعال بوده اند. همچنین براساس گزارش مذکور این اپ ها در صورتی اجازه حضور در اپ استور را داشتند که تبلیغات سایت های هرزنگاری را حذف کنند.

با این وجود یکی از آنها تا ۲۰۲۴ میلادی و هنگامیکه گوگل آن را از پلی استور حذف کرد، همچنان چنین تبلیغاتی را نشان می داد.

اکنون اپل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن مذکور را از اپ استور پاک کند. اقدام مذکور در زمانی حساس برای اپل انجام شده است. رویدادWWDC۲۰۲۴ اپل قرار است به زودی برگزار شود و همچنین پیش بینی می شود این شرکت از ویژگی های مهم هوش مصنوعی در iOS۱۸ و سیری رونمایی کند.

کد خبر 6091139

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید