Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:42:32 GMT

چرخه ایده تا پدیده در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۴۰۷۲

چرخه ایده تا پدیده در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: چرخه ایده تا پدیده در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود که یک سرمایه گذار خطر پذیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسن حیدری بعد از ظهر امروز در نخستین رویداد شتاب آذربایجان با محوریت محیط‌زیست و منابع طبیعی با تاکید بر اهمیت توجه به بحران دریاچه ارومیه که در محل موزه تاریخ طبیعی آذربایجان غربی برگزار شد،با اشاره به شعار سال 96 اظهار کرد: امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامیده شده است بنابراینباید در این راستا ایده‌ای نو برای اشتغال تعریف کنیم چراکه اشتغالیکی از مشکلات اساسی جامعه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پارکعلم و فناوری آذربایجان غربی برای ایجاد اشتغال3 برنامه را مدنظر قرار گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: بر اساس مصوبه امروز در استانداری آذربایجان غربی مقرر شد که هر ساله نمایشگاه دستاوردهای فناوری و فن بازار در سطح استان برپا شود تا بتوان ایده پژوهشگران را عرضه کرد و نظرات عموم مردم را در این باره جویا شد و نمایشگاه‌ها در عرصه فیزیکی و فرهنگی برگزار می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: مطالعات جهانی نشان می‌دهد که از 3 هزار ایده یک مورد به کسب‌وکار پایدار و اشتغال‌زایی سبب می‌شود و ما نیز باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم تا خروجی بیشتری از یک شغل داشته باشیم و در این راستا تخصصی کردن ایده‌ها و افزایش کیفیت ارائه ایده‌ها لازم است.

وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد بودجه صرف کمک به شرکت‌ها شده ‌درحالی‌که این رقم در مصوبه 20 درصد بوده ‌و این نشان از اهمیت دادن به شرکت‌هاست و این مقادیر بلاعوض نیستند و به‌طور مستقیم به بودجه پارک علم و فناوری برمی‌گردد و میزان کمک‌ها امسال بیشتر از سال پیش می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: باید چرخه ایده تا دیده را راه‌اندازی کنیم که یک سرمایه‌گذار خطرپذیر کامل است و این مهم جز تلاش بی‌وقفه و همکاری مسئولان و دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست و توسعه باید توام با محیط‌زیست باشد و به گونه‌ای باشد که به محیط‌زیست و جانداران آن آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی