Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Top Tags اپليکيشني براي گوشي‌هاي اندرويد است که به کمک آن مي‌توانيد به مجموعه‌اي از هشتگ‌هاي آماده در رابطه با موضوعات مختلف دسترسي داشته باشيد.

هشتگ‌ها تبديل به يکي از مهم‌ترين ارکان شبکه‌هاي مجازي در سال‌هاي اخير شده‌اند. ساده‌ترين مثالي که مي‌توان براي تعريف هشتگ به کار برد، طبقه‌بندي يا Category است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که در سايت‌ها، پست‌ها دسته‌بندي خاصي دارند (بازي، نرم‌افزار و...) پست‌هاي اينستاگرام نيز مي‌توانند به کمک هشتگ‌‌، موضوع خود را مشخص کنند و در جستجوها به‌آساني پيدا شوند تا بازديدکننده را به سوي خود جلب کنند. اين موضوع با کمک کاراکتر «#» انجام مي‌شود، به اين معنا که با قرار دادن اين کاراکتر در ابتداي کلمات، مي‌توان آن‌ها را به يک دسته‌بندي براي پست تبديل کرد. براي مثال شما عکسي از يک گربه‌ي سفيد منتشر مي‌کنيد؛ در متن پست مي‌توانيد از هشتگ‌هايي همچون cat#white#cute# يا حتي موارد فارسي مانند #گربه و #گربه_سفيد استفاده کنيد. به کمک اين چند کلمه، شما چند دسته‌بندي متفاوت براي عکس خود مشخص کرده‌ايد. حال اگر کاربران ديگر در بخش جستجوي هشتگ‌ها، کلمه‌ي Cat، گربه يا Cute را وارد کنند؛ عکس‌ شما نيز در ليست بلندبالاي نتايج خواهد آمد. کلماتي که به‌عنوان هشتگ مشخص مي‌کنيد، بر اساس موضوع عکس يا ويديوي در حال انتشار تعيين مي‌شوند؛ اما بر خلاف آنچه به نظر مي‌رسد، پيدا کردن کلماتي که به سوژه‌ي مورد نظر مربوط باشند چندان هم آسان نيست. براي مثال عکس گربه‌ي سفيدي را که مثال زديم، تصور کنيد. نهايت چند کلمه مي‌توانيد براي آن ثبت کنيد؟ مطمئنا هرکسي موفق به نوشتن تعداد زيادي هشتگ نخواهد شد؛ در حالي که اينستاگرام تا 30 هشتگ را در پست شما مجاز مي‌داند و هر يک هشتگي که کمتر استفاده کنيد، يک شانس را براي جذب بازديدکننده از دست داده‌ايد.Top Tags اپليکيشني بسيار جالب براي گوشي‌هاي اندرويد است که به کمک آن به مجموعه‌اي از هشتگ‌هاي آماده و از قبل نوشته‌شده در دسته‌بندي‌هاي مختلف دسترسي خواهيد داشت. براي مثال کافي است به دسته‌بندي Nature برويد و سپس دسته‌بندي مورد نظر خود را انتخاب کنيد تا با مجموعه‌اي از هشتگ‌هاي مختلف و مرتبط به آن رو‌به‌رو شويد. حال تنها کاري که بايد کنيد، کپي کردن اين هشتگ‌هاي آماده و پيست کردن آن‌ها در اينستاگرام (يا هر مکان ديگري که مايل هستيد) است تا به همين راحتي نياز شما به هشتگ بدون هيچ‌گونه زحمتي برطرف شود. نکته‌ي مثبتي که در اين برنامه وجود دارد، نمايش و امکان کپي يکجاي تمام هشتگ‌ها است؛ به اين معنا که با لمس گزينه‌ي Copy در بخش پاييني هر دسته، مي‌توانيد تمام هشتگ‌هاي نمايش داده‌شده را يکجا کپي کنيد. اين برنامه تنها از زبان انگليسي پشتيباني مي‌کند و در زمينه‌ي هشتگ‌هاي فارسي کمکي به کاربر نخواهد کرد. البته اين موضوع را نمي‌توان لزوما يک ايراد دانست؛ چراکه مي‌توان از اين زاويه نيز به موضوع نگاه کرد که هشتگ‌هاي فارسي توسط هر کاربري قابل نوشتن خواهند بود و اين هشتگ‌هاي انگليسي هستند که به دليل کم بودن دانش اکثر کاربران از زبان انگليسي، به يک همراه و کمک نياز خواهند داشت. براي دانلود اپليکيشن Top Tags، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي زيباي محيط برنامهدارا بودن بيش از صدها هشتگ و دسته‌بندي

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد.

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سعید کمانی تهیه کننده مجموعه «خط روی خط»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنان خود درباره شکل گیری این برنامه گفت: شکل گیری این برنامه به این شکل نبود ولی برنامه به سمت یک برنامه ترکیبی و نمایشی پیش رفت از اول قرار نبود که برنامه طنز باشد و قرار بود که کار نمایشی برنامه کمتر باشد ولی باتوجه به اینکه بحث نمایش در شبکه کم بود، کار نمایشی این برنامه بیشتر شد.

کمانی درباره انتخاب موضوعات و داستان‌ها گفت: بر اساس نیازی که خومان در جامعه احساس می‌کنیم و مسئولیتی که روی دوش خود شهروندان است مثل اخلاق، مثل احترام به بزرگتر و حقوق شهروندی، که رعایت این مسایل حاکمیتی نیست و خودمون باید رعایت کنیم، به سمت این موضوعات رفتیم و تمام قسمتهای این مجموعه از این قبیل موضوعات است.

وی گفت: مجموعه «خط روی خط» در شصت قسمت تولید شده است که ۲۰ قسمت را خانم آل اقا و ۴۰ قسمت بعدی را محمدرضا خسروی کارگردانی کردند. یکی از جنبه‌های مثبت این برنامه این است که بازیگر جدید، نویسنده و کارگردان جدید داشتند که خود اینها دست اورد این برنامه است.

کمانی درباره نقش شفیعی جم هم گفت: قرار بود شفیعی جم تا آخر برنامه همراه باشد ولی به دلایلی بیماری که داشت در آن مقطع فقط در ۲۰ قسمت همکاری کردند و بسیار انرژی خوبی داشت در کار.

کمانی درباره تولید فصل های دیگر این مجموعه گفت: تولید فصل های بعدی به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد، امیدوارم که مردم این برنامه را دوست داشته باشند و درخواست مردم باعث تولید فصل های بعدی خواهد بود.

هومن رمضانی بازیگر مجموعه «خط روی خط» هم در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شخصیتی که در این مجموعه دارد گفت: شخصیت یک آدم شرور و فضول را بازی می کند. 

وی افزود: وقتی متنی به بازیگر داده می‌شود دیگر آن بازیگر خودش نیست و بسته به متن و داستان بازیگر خودش را با آن شخصیت وفق می دهد.

رمضانی درباره نحوه کار کردن گفت: یک کار گروهی انجام می دهیم و کارها با مشورت با کارگردان و بقیه بازیگر ها پیش می رود .

وی گفت: هر کاری که انجام می دهیم هم نقاط مثبت دارد هم نقاط منفی، بعد از انجام کار نگاه می کنیم و نقاط منفی کار را می بینیم و تلاش می کنیم برای قسمت های دیگر ایراد هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و همه اینها با تمرینات بیشتر میسر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد