Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:18:13 GMT

ضرورت احداث تونل در مسیر اردبیل -آستارا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۹۷۶۶

ضرورت احداث تونل در مسیر اردبیل -آستارا

به گزارش برنا،

حجت فتاحی تصریح کرد: جاده فعلی گردنه حیران پاسخگوی تقاضای تردد نیست و به ویژه در ایام تعطیل با مشکل ترافیک مواجه می‌شویم.

وی افزود: این جاده تنها جاده ارتباطی گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است و با توجه به افزایش خودروها در سال‌های گذشته و افزایش تردد، جاده فعلی پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: ضروری است با احداث یک تونل دیگر مسیر رفت‌وبرگشت این بخش از گردنه حیران تفکیک شود تا بتوان ترافیک را مدیریت کرد.

فتاحی با بیان اینکه این طرح در شورای ترافیک نمین و اردبیل مطرح شده است، اضافه کرد: احداث تونل بر عهده استان اردبیل است و انتظار می‌رود شورای ترافیک استان تصمیم عاجلی در این خصوص اتخاذ کند.

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه میزان تردد در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد، بارها پلیس‌راه اردبیل مجبور به یک‌طرفه کردن تونل است؛ موضوعی که شب گذشته نیز بارها تکرار شد تا بتوان ترافیک سنگین را مدیریت کرد.

رئیس پلیس‌راه استان همچنین به ضرورت حضور فعال‌تر پلیس‌راه گیلان در انتهای حوزه استحفاظی تأکید کرد و گفت: در صورت رفع مشکلات زیرساختی می توان ترافیک این جاده را به شکل مطلوب‌تری مدیریت کرد.

به گفته فتاحی با وجود ترافیک سنگین روز گذشته گردنه و تونل حیران، تصادف فوتی و جرحی نداشتیم و چند مورد تصادف خسارتی جزئی به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟

تین نیوز

بیش از دو سال است آسفالت تونل کندوان، توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود. این در حالی ست که شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت هاست، توسط عوامل راه ساز، «تخریب فنی» شده است.

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می کند که برای شیشه های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می کند. در مقابل، اخیراً «چراغ های مخفی رنگی در بخش هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است