Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه "ماه عسل" این روزها در مقدمات ساخت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان برای شبکه سه سیما به سر می‌برد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف سیما برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این میان برنامه‌هایی وجود دارند که به شکل ثابت هر سال روی آنتن شبکه‌های مختلف می‌روند و از این جهت با فرارسیدن ماه میهمانی خداوند، مخاطبان تلویزیون انتظار آغاز این برنامه‌ها را می‌کشند.

یکی از برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در ماه مبارک رمضان برنامه " ماه عسل" است که با دعوت از افراد مختلف تلاش می‌کند به دغدغه‌های اشخاص مختلف جامعه در قشرهای متفاوت بپردازد.
یکی از ویژگی‌های مثبت برنامه تلویزیونی " ماه عسل" توجه به جزئیات مختلف این برنامه از جمله تیتراژهای آغاز و پایان برنامه است.
علیخانی هر سال برای تیتراژهای ابتدایی و پایانی "ماه عسل" خواننده‌های مختلفی را انتخاب می‌کند و در عین حال به این موضوع توجه دارد که تنوع در بین خواننده‌های انتخابی وجود داشته باشد.

همچنین احسان علیخانی در طول سال برنامه دیگری با عنوان " سه ستاره" را نیز در دست تهیه و تولید دارد که این برنامه به معرفی برترین‌های تلویزیون در حوزه‌های مختلفی همچون سریال‌ها، اجراها ، بازیگر‌های زن و بازیگر‌های مرد می‌پردازد.
به طور یقین علیخانی با تمام شدن برنامه " سه ستاره" این روزها مقدمات ساخت ویژه برنامه خود برای ماه مبارک رمضان را فراهم می‌کند.
باید دید که در ادامه "ماه عسل" تا چه اندازه شبیه به سری‌های قبل این برنامه در سال‌های گذشته است و آیا تفاوت قابل ملاحظه‌ای در فصل جدید این ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در سال 1396 احساس می‌شود یا خیر؟!!

با نهایی شدن فعالیت گروه سازنده "ماه عسل" جزئیات بیشتری از این برنامه و همچنین همکاری خواننده‌ها برای تیتراژهای ابتدایی و پایانی آن مشخص می‌شود.
"ماه عسل" یک ویژه برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان است که دراین ماه مبارک هر روز بعد از ظهر و پیش از اذان مغرب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
گزارش از: بهاره کنجکاوفرد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!