Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، سرپرست قدیمی پرسپولیس که در سه قهرمانی این تیم در لیگ برتر حضور داشته حالا امیدوار است در مسقط از سد الهلال گذشته و به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با محمود خوردبین در مورد این بازی گپ زدیم که ماحصل آن در پی از نظرتان می‌گذرد.


* هفته اول لیگ قهرمانان در حالی به مصاف الهلال رفتید که شما در مصاحبه با ما پیش‌بینی کردید محسن مسلمان گلزن پرسپولیس در آن دیدار خواهد بود از قضا این پیش‌بینی هم درست از آب درآمد و محسن گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمادگی محسن در تمرینات را می‌دیدم و به همین خاطر حدس زدم مسلمان یک کاری در آن دیدار می‌کند که خدا را شکر گل زد. کاش قدر گل او را بچه‌ها می‌دانستند آن برد خیلی به ما کمک می‌کرد.


* این بار پیش‌بینی می‌کنید چه کسانی گلزن بازی با الهلال عربستان باشند؟


بازی بسیار سختی است ولی علی علیپور خیلی آماده است و سه بازی برای ما گل زده است. مهدی طارمی هم خیلی انگیزه دارد که یکجوری بازی با الریان را جبران کند و محسن مسلمان هم در بازی رفت گل زده و روحیه خیلی خوبی دارد. این سه بازیکن شانس گلزنی دارند.


* راستی شما هم از شوخی بچه‌های پرسپولیس در برنامه 90 شاکی شدید؟


الان موقع این حرف‌ها نیست. هرچه بود خصوصی به خودشان گفتم. این بچه‌ها مثل پسر خودم هستند و یک سری صحبت‌های خودمانی داشتیم که بین خودمان بماند بهتر است.


* (به شوخی) این بار که مهدی طارمی پنالتی خود را چیپ نمی‌زند؟


نه بابا! همان یک بار برای هفتاد پشت‌مان بس بود! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) این بار هم مهدی طارمی باید به الهلال گل بزند وگرنه با او قهر می‌کنم!


* شوخی کردید یا جدی گفتید؟


جدی جدی گفتم! طارمی باید یک کاری جلوی الهلال عربستان انجام بدهد تازه رکورد گلزنی مرا هم در پرسپولیس شکسته و باید جبران کند! (دوباره می‌خندد)


* اگر مقابل الهلال عربستان برنده نشوید، به احتمال فراوان حذف خواهید شد.


برانکو شرایط را کاملاً برای بچه‌ها تشریح کرده است. بچه‌ها هم به خوبی این موضوع را می‌دانند و هم‌قسم شدند در این دیدار برنده از زمین خارج شوند.


* غیبت سیدجلال، سروش و شاید محمد انصاری چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟


حیف شد! این بازیکنان خیلی می‌توانستند در این مسابقه به ما کمک کنند اما... ان‌شاءا... بچه‌های جانشین اجازه نمی‌دهند جای خالی آنها احساس شود.


* درباره طارمی صحبت کردید در مورد محسن مسلمان چه می‌گویید.


محسن باید شوت بزند. نمی‌دانم چرا این قدر کم شوت می‌زند. او پای چپ قدرتمندی دارد و از این راه می‌تواند برای پرسپولیس بیشتر هم گل بزند.


* در پایان حرف خاصی ندارید؟


نه، فقط از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که ما را دعا کنند چون واقعاً بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد