Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ناصر شمس، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی احکام جداگانه ای دکتر سید مهدی حسینی میر محمدی را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر علی معافی را به عنوان معاون راهبردی و نظارت، سید حجت اله حسینی شهر خفری را به عنوان مدیر کل دفتر مشاوره ی دانشجویی، علیرضا حسینی را به عنوان مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگر و دکتر فاطمه مهاجرانی را به عنوان مشاور امور زنان رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش در حکم انتصاب ایشان آمده است:

امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمدالله از آن برخوردارید و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن اهتمام درجهت ارتقاء، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امرصرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانائی و همدلی نیروها در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد