Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، ان گولو کانته 26 ساله در رقابت با زلاتان ابراهیموویچ، ادن هازارد، آلکسیس سانچز و روملو لوکاکو برنده جایزه معروف اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس شد.
کانته فصل گذشته با قرارداد 32 میلیون پوند از لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس به چلسی پیوست. این مبلغ سه میلیون پوند کمتر از میزانی است که آرسنال بابت خرید گرانیت ژاگا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانته با 110 تکل در فصل جاری بعد از ادریسا گویه هافبک اورتون قرار گرفت. او از نظر آمار تکل در هر بازی (3.5 تکل) سوم شد و بعد از جوردن هندرسون کاپیتان سنگالی لیورپول قرار گرفت.
این بازیکن فرانسوی برای توپ ربایی (72 مورد) هفتم شد که بهترین آمار را در بین بازیکنان چلسی دارد.
کانته علاوه آمار قابل توجه در پاس های خود، حضور بالایی در مسابقات چلسی داشته است. سزار ازپلیکتا (2880 دقیقه) و گری کیهیل (2874دقیقه) تنها شاگردان کونته هستند که دقایق بیشتری از کانته با 2779 دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرده اند.
کانته از وقتی به استمفورد بریج پیوست، فقط یک بار در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده است. این بازیکن 26 ساله ماه گذشته میلادی نیز در جام حذفی انگلیس برابر منچستریونایتد گلزنی کرد.
تاثیرکانته بر فوتبال انگلیس را نمی توان نادیده گرفت. او با باشگاههای مختلف نیز قهرمانی های پیاپی در لیگ فوتبال بدست آورده است. او فصل گذشته با لستر قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و امسال هم با چلسی فرصت قهرمانی دوباره را دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم- زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد