Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرافيک بالا و بازي هاي ايراني؛ کلماتي که شايد به واسطه محدوديت هاي موجود خيلي سنخيتي با هم نداشته باشند ولي نکته اينجاست با وجود تمام مشکلاتي که توسعه دهندگان داخلي با آن ها دست و پنجه نرم مي کنند، عناوين ايراني از ديدگاه گرافيک پيشرفت هاي خوبي داشته اند.
به خصوص براي بازي هاي تلفن هاي هوشمند که حالا تمرکز بخش زيادي از بازيسازان روي آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همين مناسب براي مطلب دوشنبه اين هفته تصميم گرفتيم به عناويني بپردازيم که بين ساخته هاي ايراني، بهترين گرافيک را دارند. بنابراين اگر مي خواهيد با اين بازي ها آشنا شويد، پيشنهاد مي کنيم تا پايان با ما همراه باشيد.
Epic of Kings

شايد Epic of Kings را بتوانيم ناشناخته ترين بازي معروف ايراني بين بازيکن هاي ايراني بناميم. چون خلاف تمام عناوين ليست، استوديوي Dead Mage ساخته خود را براي مارکت هاي داخلي عرضه نکرد و تنها از روي گوگل پلي يا اپ استور مي توانتيد دست به تجربه اين عنوان بزنيد. خوب حالا Epic of Kings چي هست؟ خيلي ساده بگوييم، Epic of Kings را به نوعي مي توانيم ادامه گرشاسپ به حساب بياوريم.
Dead Mage که با ساخت گرشاسپ براي رايانه هاي شخصي و البته موفقيت هاي زيادش با شمشير تاريکي يا همان Shadow Blade تجربه زيادي را توانسته بود کسب کند، تصميم گرفت با الهام از Infinity Blade يک تجربه مشابه اما جذاب را روي ديوايس هاي اندرويدي به بازيکن ها هديه بدهد. بلندپروازي که البته به سرانجام نرسيد ولي حداقل از ديدگاه گرافيک و جدا از بعضي مشکلات تکنيکي، Dead Mage براي عنوانش سنگ تمام گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند