Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس برخلاف همتایش در الهلال از نتیجه بازی رضایت ندارد. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل الهلال عربستان، گفت: در وهله اول از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها بازی خوبی انجام دادند به حریف هم به خاطر عملکرد خوبی که داشت تبریک می‌گویم. از عملکردی که امروز داخل زمین به نمایش گذاشتیم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز، وی افزود: متاسفانه با وجود بازی خوب نتوانستیم نتیجه بگیریم. نیت ما کسب پیروزی بود. دیروز هم گفتم با تیمی بازی داریم که بهترین تیم آسیا است.
برانکو تاکید کرد: امروز ۶-۷ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم گل برتری را بزنیم. باید بدانیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. باید متوجه باشیم که در آسیا بازی می‌کنیم و این فرصت‌ها را به دست آوردیم. سوای نتیجه از عملکردی که بازیکنان داشتند واقعا راضی هستم.
سرمربی پرسپولیس گفت: امروز تلاش کردیم بهترین بازی را ارائه دهیم. خیلی با انرژی و خوب بازی کردیم. این بازی تمام شد و حالا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الوحده داشته باشیم. هنوز یک بازی باقی مانده و شانس داریم تا به موفقیت برسیم.البته یک نگاه ما نیز به بازی الهلال و الریان خواهد بود.
همچنین رامون دیاز بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: انتظار داشتیم پرسپولیس با توجه به شرایطش در جدول بازی هجومی را ارائه کند. این انتظار به خاطر شرایط جدول بود. می‌دانستیم این تیم با عجله هم بازی خواهد کرد. چرا که با توجه به نیازشان عطش رسیدن به گل را داشتند و به همین خاطر دفاعی کار کردیم. در نیمه دوم کمی تغییرات به وجود آوردیم و با توجه به شرایط بازی شانس گلزنی هم داشتیم.
وی افزود: امروز یک بازی خیلی سنگین برگزار کردیم. در نیمه دوم فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما بوناتی و لئو فرصت‌هایمان را از دست دادند. پرسپولیس فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد. در این دیدار یک هدف داشتیم که آن هم صعود بود که به صعود هم رسیدیم.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس

تعدادی از بهترین ورزشکاران جهان امروز در کاسیا سنتر میامی حضور داشتند و همه آنها بسکتبالیست نبودند.

طرفداری | در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری ۱-۳ به سود بوستونی ها دنبال شود.

تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند.

بازیکنان اینتر میامی در حال تماشای شکست میامی هیت 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم