Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:00:41 GMT

هواوي از برد Hikey 960 براي اندرويد رونمايي کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۷۴۱۰

خبرگزاري آريا - برد هواوي با نام Hikey 960 براي اندرويد معرفي شد. اين برد از تراشه‌ي کرين 960 بهره مي‌برد و حافظه‌ي رم آن 3 گيگابايت است.

بردهاي رزبري‌ پاي براي علاقه‌مندان به حوزه‌ي تکنولوژي، محصولاتي بسيار جذاب هستند. مي‌توان از اين نوع بردها در توليد دستگاه‌هاي مختلف بهره گرفت يا در تکميل پروژه‌هاي گوناگون استفاده کرد و تنها محدوديتي که در اين بين وجود دارد، مشخصات سخت‌افزاري اين بردهاي رايانه‌اي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال بردهايي قدرتمندتر از رزبري‌ پاي هستيد، شايد برد جديد Hikey 960 هواوي بهترين گزينه‌ي موجود براي شما باشد. ابن برد با همکاري هواوي و گوگل توليد شده است.در واقع کمپاني هواوي براي ساخت Hikey 960 با شرکت‌هاي گوگل، آرم، آرچرمايند و LeMaker همکاري کرده است. مي‌توان از اين برد به‌عنوان پلتفرمي براي اجراي اندرويد يا ابزاري براي توسعه‌ي نرم‌افزار و درايورهاي اين سيستم‌عامل بهره گرفت.بايد اشاره کنيم که امکان استفاده از برد جديد رايانه‌اي هواوي در طيف وسيعي از محصولات مرتبط با حوزه‌ي فناوري از جمله پهپاد، ربات‌ و دستگاه‌هاي هوشمند ديگر وجود دارد. درهرصورت هدف اصلي اين برد ارائه‌ي امکانات يک رايانه‌ي اندرويد يا ارائه‌ي ابزاري به‌منظور کد نويسي و تست اپليکيشن‌ توسط توسعه‌دهندگان است. اين برد از تراشه‌ي کرين 960 هواوي بهره مي‌برد و حافظه‌ي رم آن 3 گيگابايت و از نوع LPDDR4 است. حافظه‌ي داخلي Hikey 960 نيز 32 گيگابايت در نظر گرفته شده است.وظيفه‌ي انجام پردازش‌هاي گرافيکي در برد مورد بحث بر عهده‌ي Mali-G71 است. اين چيپ گرافيکي از رزولوشن 4K پشتيباني مي‌کند؛ اما تنها پورت گرافيکي که بر روي برد Hikey 960 تعبيه شده، HDMI 1.2a است که براي گرفتن خروجي با کيفيت 1080p کاربرد دارد. از ديگر مشخصات فني برد رايانه‌اي جديد هواوي مي‌توان به پشتيباني از بلوتوث نسخه‌ي 4.1، واي‌فاي 802.11 b/g/n/ac و يک اسلات PCIe m.2 اشاره کرد.برد Hikey 960 از اوايل ماه آينده و با قيمت 239 دلار در ايالات متحده‌ي آمريکا، اروپا و ژاپن به فروش خواهد رسيد. لازم به ذکر است که در آينده پشتيباني از چند نسخه‌ي لينوکس نيز به برد مورد بحث اضافه خواهد شد.نظر شما در اين مورد چيست؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد