Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در مسجد جامع این شهر افزود: کشور ما هر سال شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بوده که به حمد الهی و با پشتوانه مردمی و رهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان و بدخواهان این نظام تاکنون شکست خورده اند.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جلوگیری از حضور حداکثری و اعتقادی مردم در پای صندوق های رای هستند و از مشارکت مردم در این عرصه هراس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه قصرشیرین گفت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی می دانند نظام مقدس ما بر مبنای مردم سالاری دینی است از این رو به عبارتی این نظام متعلق به مردم است و صاحبان واقعی آن حضوری گسترده در عرصه انتخابات خواهند داشت.
ملکی اضافه کرد: مردم می دانند ضربه زدن به انتخابات ضربه زدن به دین و تضعیف این رویداد مهم تضعیف نظام الهی و اسلام و دین است از این رو مشارکت بالایی خواهند داشت زیرا امروز اسلام واقعی به معنای حقیقی آن در جمهوری اسلامی وجود دارد.
وی مهم ترین ملاک انتخاب فرد اصلح را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی براساس معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد.
وی گفت: دشمن در انتخابات به دنبال دادن معیارهایی مقابل معیارهای رهبری است از این رو ما باید با اطاعت از رهبری در انتخاب فرد اصلح به فرامین و رهنمودهای ایشان توجه کنیم.
فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام حسین و ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از دیگر مناسبت هایی بود که ملکی به آن ها پرداخت.
3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی ملکی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود