Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@05:23:10 GMT

ستاد مهر هشتم در حمایت از ابراهیم رئیسی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۹۱۰۲

ستاد مهر هشتم در حمایت از ابراهیم رئیسی راه اندازی شد

به گزارش پارس نیوز،

ائتلاف سراسری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن حمایت از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد:ستاد مهر هشتم ضمن اعلام موجودیت در عرصه انتخابات پیش رو، فعالیت رسمی خود در این خصوص را با استعانت از انوار قدسی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) در سراسر کشور آغاز می نماید و امیدور است وظایف خود در نمایندگی قشر مظلوم فرهیخته کشور را به شایستگی ایفا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این بیانیه خطاب به مردم ایران آمده است:کشور عزیزمان بار دیگر در آستانه انتخابی سرنوشت ساز قرار گرفته است و منظومه رشادت‌ها و قهرمانی هایی که ایران عزتمند را در تند باد حوادث به این مرحله از بلوغ و بالندگی رهنمون کرده است. بار دیگر یکایک فرزندان برومند خویش را به حضور در این عرصه فرا می‌خواند. آری،کشور عزیزمان به مدد جوانان غیرتمند و شایسته خویش همواره راهی برای برون رفت از بحران بیکاری و اقتصادی و خروج از تنگناها یافته است.

همچنین در این بیانیه تصریح شد: اعتماد مردم به فرزندان تحصیلکرده خویش می‌تواند راه حل قطعی خروج از مشکلات و نابسامانی‌ها باشد. اما امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهدیم به رغم تمام مجاهدت‌ها و همراهی‌های ملت قهرمان ایران بخشهایی از مشکلات و رنج‌هایی گریبانگیر اقشار مستضعف که سال‌های متمادی در بطن کشور نضج یافته و ریشه کرده است در غفلت از توانمندی‌ها داخلی و ظرفیت‌های ملی با آدرس غلط دستگاه اجرایی امروز کشور هر روز گره‌ایی تازه بر کلاف خود می‌بیند و از علاج قطعی دورتر می شود. کدام بهانه برای توجیه وضعیت اقتصادی و اجتماعی امروز کافی است و کدام دلیل می‌تواند ،توجیحی باشد بر فراموشی میلیون‌ها جوان دانش آموخته که بیشترین انگیزه و پتانسیل را برای آباد کردن ایران اسلامی دارند؟

ائتلاف سراسری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ خود تاکید کرد: از اینرو به جهت هم افزایی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ،جمعی از جوانان تحصیلکرده که به عنوان تشکلی برآمده از متن جامعه دانشگاهی و در راستای نقش سرنوشت ساز دانشگاهیان در تحرک و پویایی جریان راستین انقلاب اسلامی و با اتکا به اشتیاق یکایک جوانان فرهیخته این مرز و بوم و همچنین عمل به تکلیف الهی و ملی خویش حضور فعال خود را در انتخابات پیش رو اعلام می‌دارد و در این خصوص محورهایی چون معطوف داشتن تمام ابعاد برنامه ریزی برای ایجاد کار و اشتغال جوانان در سراسر کشور، توجه به کرامت انسانی بعنوان شاخص فراموش شده در توسعه اقتصادی و مبارزه با فساد اداری و ربا در بانک‌های کشور را بعنوان مطالبات اقشار میلیونی از رئیس جمهور آینده ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

همچنین در این بیانیه اظهار شد: در راستای اهداف فوق ستاد مهر هشتم ضمن اعلام موجودیت در عرصه انتخابات پیش رو ،فعالیت رسمی خود در این خصوص را با استعانت از انوار قدسی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)در سراسر کشور آغاز می نماید و امیدوار است وظایف خود را در نمایندگی قشر مظلوم فرهیخته کشور را به شایستگی ایفا نماید.

در این بیانیه خاطر نشان شد: این ستاد پس از بررسی و تحلیل‌های انجام شده و نیز دیدار با فعالان دانشگاهی و اجتماعی و دریافت نظرات دانشجویان فهیم ،اعضای هیات علمی ،معلمان دلسوز و جوانان غیور ،در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت قاطع خود را از آیت الله رئیسی اعلام می‌دارد و ایشان را حقوقدانی قانونمدار و شخصیتی خدمتگزار محرومین و از طرفی قاطع و راسخ در به محاق بردن مفسدان و بازگرداننده آرامش به جامعه می شناسد و از اینرو با تمام توان تشکیلاتی و اجرایی در حمایت از ایشان، حضور داریم.

ائتلاف سراسری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ خود آورده است: ستاد مهر هشتم اعتقادی به صف بندی و جناح بازی سیاسی در جامعه نداشته و کلیه علاقمندان به آینده روشن ایران اسلامی را از سراسر کشور به همکاری دعوت می‌نماید.

همچنین در این بیانیه تصریح شد: دست یکایک کسانی را که دل در گرو حل مشکلات جوانان و پیشرفت و عزت همه آحاد مردم ایران اسلامی داشته با کمال افتخار می بوسد و آنان را به همراهی در این مسیر فرا می‌خواند. ستاد مهر هشتم در آغاز فعالیت خود ضمن استمداد از امام رضا علیه السلام از یکایک اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می‌خواهد در طول مدت انتخابات ،شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از طریق استدلال و منطق رضوی سر لوحه فعالیت خویش در ستادهای انتخاباتی قرار دهند و از فعالیت این مجموعه، الگویی اسلامی ایرانی برای تمام فعالان این عرصه، را فراهم سازند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید مجید میر احمدی معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور درباره آخرین اقدامات درباره فنس کشی و ایجاد دیوار در مرزها گفت: یکی از اقدامات بسیار شایسته و تعیین کننده دولت جناب آقای رئیسی تصمیم گیری و سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزهاست.

معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور وزیر کشور افزود: در ابتدای کار ما یک جمع‌بندی را خدمت آقای رئیسی ارائه و شرایط و وضعیت مرزها را تبیین کردیم و خسارت‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی که عدم انسداد مرزها برای کشور دارد نیز برای رئیس جمهور تشریح شد.

تخصیص ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزها طی ۵ سال

میراحمدی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور یا از کشور خارج می‌شود فقط یک بخش از خسارت‌های اقتصادی درباره مرزها است، تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌هایی که برای کشور وجود دارد همه از طریق یک سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزها قابل حل است همان اقدامی که در دولت‌های قبلی از آن غفلت‌های اساسی شده بود.
وی ادامه داد: جناب آقای رئیسی به سرعت با این موضوع موافقت و دستور دادند تا ۳ میلیون یورو ظرف ۵ سال در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار داده شود و نیروهای مسلح به سرعت فرآیند انسداد مرز را آغاز کنند.

استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای انسداد مرزها

معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این کار اکنون جزو اولویت‌های کاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و با هدایت و راهبری وی در حال پیگیری است.
وی افزود: در این راستا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همه ظرفیت‌های مهندسی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را به کار گرفته‌اند و یک تقسیم کار انجام شده که این نهادها اقدامات خوبی را برای انسداد مرز آغاز کردند.

اولویت‌بندی برای انسداد مرزها چگونه است؟

میراحمدی گفت: یک اولویت‌بندی برای انسداد مرزها انجام شده و مسیرهایی که از طریق آن‌ها قاچاق انسان و قاچاق سلاح انجام می‌گیرند در اولویت بوده و در حال پیگیری است که بخشی از این اولویت‌ نیز، مرز افغانستان است.
معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انسداد مرزها فقط به صورت دیوار کشی است یا به طریق دیگری انجام می‌شود، اظهار کرد: انسداد مرزها یک طرح جامع است که در چند لایه انجام می‌گیرد، هم به صورت فنس و هم به صورت دیوارکشی و هم سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی.
وی در پایان افزود: اگر این طرح به طور کامل انجام شود آن‌گاه دستاوردهای راهبردی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای کشور حاصل می‌شود.

کد خبر 847407 منبع: فارس برچسب‌ها مرزباني ایران و افغانستان وزارت کشور خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟