Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@01:04:30 GMT

ستاد جوانان و دانشجویان استان قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۵۸۹۵

ستاد جوانان و دانشجویان استان قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین نقاشی عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردمی در انتخابات عنوان کرد:تبلیغات اصلاحات در چارچوب موازین قانونی انجام می شود و مهم ترین مطالبات ما آبادانی و توسعه کشور ایران و نظام انقلابی می باشد.

وی تصریح کرد:دانشجویان قشری قهیم و فرهیخته و آگاه هستند و مسائل کشور را به خوبی رصد می کنند و تفاوت میان وعده های واقعی را با وعده های دست نایافتنی به خوبی می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاشی خاطرنشان کرد:در برخی از دولت ها تلاش می شد جوانان اصلاح طلب را از فعالیت های سیاسی دور نگه دارند و بعضا در محیط ها با آنان به صورت امنیتی برخورد می شد اما جوانان اصلاح طلب ثابت کردند که در مسیر انقلاب و نظام حرکت می کنند و دلشان برای تعالی و رشد این نظام می تپد.

وی اظهار داشت:انتخابات مسئولیت خطیری است و جوانان با شناخت کامل این مسئولیت در راه انتخاب بهترین گزینه قدم برمی دارند و ما در این مسیر حمایت خود را از روحانی اعلام می داریم.

عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد:صداقت در بیان اشتباه رکن مهمی است و روز گذشته روحانی در سخنان خود اعلام کرد که اگر در جای مرتکب اشتباه شده ایم عذرخواهی کرده ایم این یک فرهنگ مهمی است که باید نهادینه شود.

وی بیان کرد:آن چه مردم را می راند و مردم را گریزان می کند عدم صداقت است صداقت مولفه ای مهم است و مردم به خوبی اهمیت این عنصر را می دانند.

نقاشی یادآور شد:باید این سنگر را حفظ کنیم تا مردم مشارکتی حداکثری در انتخابات داشته باشند بعد از انتخاب گزینه اصلح می توان مطالبات را مطرح کرد.

وی ادامه داد:فضای دانشگاه های کشور نیاز به توجه ویژه ای دارد و جوانان با حضور خود پیامشان را به گوش روحانی می رسانند که به جوانان و تشکل های دانشجویی توجه ویژه ای صورت پذیرد.

عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی عنوان کرد:رفتارهای عوام فریبانه نمی تواند راهبردی در جهت پیشرفت کشور باشد و مردم آگاهی خوبی در این زمینه دارند و تجربه خوبی از این رفتارها در دوره های قبل نداشتند.

وی خاطرنشان کرد:نابرابری و بی عدالتی میان تشکل های دانشجویی امروزه امری پذیرفته نیست و یکی از مطالبات دانشجویی فعالیت همه تشکلهای سیاسی در شرایط برابر می باشد.

نقاشی بیان کرد:دولت روحانی تلاش کرد بسیاری از تشکل های دانشجویی اصلاح طلب را احیاء نماید هرچند هنوز دانشجویان اصلاح طلب از یک اتحادیه دانشجویی محرومند و همچنان با فراز و نشیب هایی همراه هستیم.

وی گفت: جریان اصلاح طلب ریشه تاریخی و انقلابی دارد و بسیاری از بزرگان این جریان از سابقون دوران مدیریتی نظام اسلامی هستند و تاریخ نشان داده که جریاناتی که گفتمان ساز است تداوم می یابد.

وی افزود:این تداوم راه تا جایی پیش رفت که در سال 92 یک اتفاق خوب را در انتخاب روحانی رقم زد و توانستیم خود را به اثبات برسانیم و نشان دهیم که جریانی اثر گذار می باشیم.

در ادامه ابوالحسنی رئیس ستاد جوانان و دانشجویان استان قم عنوان کرد:فعالین دانشجویی همواره حمایت خود را از نظام ثابت کرده اند و این تشکل ها با تکیه بر ولایت و ارزش های انقلابی همواره به حرکت خود ادامه داده اند.

وی خاطرنشان کرد:ما در مقطع حساسی قرار داریم و مهم ترین رویکرد انتخاب اصلح است که با تدبیر امید را به کشور تزریق نماید.

ابوالحسنی عنوان کرد:متاسفانه مناظرات روز گذشته خالی از رویکرد انصاف و اخلاق بود و در راه تصدی قدرت هر حرفی بیان شد و شعارهایی غیر واقعی و بدون پشتوانه ارائه شد و قشر فقیر و ضعیف جامعه را مورد هدف قرار داد.

وی یادآور شد:رسالت اصلی ما این است که در تشکل های خود شفاف سازی کنیم و از جانب انصاف و اخلاق به تبلیغ بپردازیم.

رئیس ستاد جوانان و دانشجویان استان قم بیان کرد:ما در فضای ملتهبی به سر می بریم و در این مقطع حساس باید با تدبیر ارکان ستاد را با قوت بیشتری در پیش بگیریم.

وی اظهار داشت:دولت روحانی می تواند با قدرت بیشتری کمی ها و کاستی ها را رصد کرده و با اقتدار گام بردارد و کشور را به توسعه برساند.

ابوالحسنی عنوان کرد:ما با چند رویکرد نادرست و خطرناک برای اداره کشور مواجه ایم رویکردهایی که در ادوار مختلف شکل های مختلف می گیرد در زمانی رویکرد عوام فریبانه و گاه توسعه ومحور با شعارهایی که جامعه را تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی گفت:گاهی شعارهایی مطرح می شود که عقلا و منطقا پشتوانه ای ندارد و فقط قشر آسیب پذیر را مورد هدف قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی