Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@02:08:07 GMT

روحانی روحیه و منش آیت‌الله هاشمی را دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۰۹۹۶

روحانی روحیه و منش آیت‌الله هاشمی را دارد

به گزارش بولتن نیوز،محسن هاشمی در مراسم انتخاباتی حسن روحانی که پیش از عصر امروز در سالن تلاش کرمان برگزار شد، با بیان اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه مردمش بخواهند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با قانون اساسی و عملکرد خود نشان داده است راه تعیین سرنوشت را بازگذاشته و مردم با حضور در انتخابات می‌توانند سرنوشت خود رابه راحتی تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: باید به توصیه آیت‌الله هاشمی برای شرکت در انتخابات توجه ویژه‌ای داشت به ویژه در انتخابات پیش‌رو. وظیفه ما خطیرتر است زیرا آقای روحانی با برنامه‌ریزی‌های چهار ساله خود توانستند زیربنای فعالیت خود را آماده کنند و در دوره دوم است که می‌توان از این فعالیت‌ها میوه‌چینی کرد.

فرزند آیت‌الله هاشمی ادامه داد: می‌دانیم که در چهار سال نمی‌توان نتیجه گرفت زیرا باید زیربنا و مقدمات فراهم شود. هیچ رئیس جمهوری نتوانسته است تمام مسائلی که قول داده را به نتیجه برساند بنابراین از همه مردم می‌خواهم با رای خود به آقای روحانی این وظیفه خطیر را برعهده ایشان بگذارید.

محسن هاشمی با بیان اینکه آقای روحانی همیشه در کنار آیت‌الله هاشمی بودند، تصریح کرد: در جاجای خاطرات آیت‌الله هاشمی، نام آقای روحانی را می‌‌بینید. ایشان هشت سال در کنار آیت‌الله هاشمی جنگ را مدیریت کردند. هشت سال در دولت سازندگی شرایط امنیتی و سیاسی کشور را مدیریت کردند. شما می‌توانید روحیه و منش آیت‌الله هاشمی را در آقای روحانی ببنید.

او افزود: امیدوارم به توصیه آیت‌الله هاشمی که راه روحانی باید ادامه یابد، عمل کنید

منبع: پایگاه تحلیلی رصد

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم