Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا از امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا از امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز می شود.در این مسابقات 11 تیم آسیایی از استرالیا، ژاپن، چین، مالزی، چین تایپه، سریلانکا، تایلند، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان و تیم ملی کشورمان از امروز تا نوزدهم اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی چلو سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: اسماعیل مسافر، حمید حمودی، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی‌مهر، سلیم چپرلی، سهنداله وردیان، امین اسمعیل‌نژاد، بهنام ابراهیمی، سعید جواهری‌توانا، جواد کریمی، محمد دلیری و جابر اسماعیل‌پور ، 12 بلند قامت تیم ملی کشورمان هستند که امروز(دوشنبه) ساعت 17 و سی دقیقه در بازی نخست مقابل تیم ملی پاکستان در نخستین بازی در ورزشگاه رضازاده اردبیل صف آرایی خواهند کرد.تیم ملی والیبال امید کشورمان در اولین دوره مسابقات والیبال امیدهای آسیا که به میزبانی میان مار برگزار شده بود عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.دیدن این رقابت ها برای خانواده ها و ورزش دوستان رایگان می باشد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان