Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: در دولت آقای قالیباف عزت نفس را به ایران و ملت برمی‌گردانیم و به هر گونه هتک حرمت توسط بیگانگان به سختی جواب می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سهراب عبدالله زاده ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: خبره‌ترین افراد برای فعالیت در ستادهای مرکزی، استانی و شهرستانی انتخاب شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو ممکن عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سبب تأخیر در اعلام ثبت نام دکتر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ستادهای استانی، شهرستانی و کارگروه‌های شهرستانی با وقفه تشکیل شده‌اند و در راستای کنترل و نظارت بر شهرستان‌ها تمامی کارگروه‌ها در ستاد استانی حضور دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: با این که کوتاهی‌هایی در تشکیل ستادها وجود دارد ولی خوشبختانه امروز نخستین ستاد دانشجویی در شهر ارومیه افتتاح می‌شود و اگر ستادهای دیگری نیاز باشد افتتاح می‌کنیم.

راه اندازی 10 ستاد شهرستانی قطعی شده است

وی تصریح کرد: تمامی مدیران شهرستانی انتخاب شده‌اند و برای این که حرکت ملی است از همین رو تمامی افکار را در خود جای داده‌ایم و مدیران شهرستانی استان آذربایجان غربی انتخاب شده‌اند و ستاد 10 شهرستان قطعی است و با بقیه شهرستان‌ها در حال مذاکره هستیم و همه روزه تمامی اطلاعات از ستادهای شهرستانی دریافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه انتخاباتی 4 سال گذشته پابرجاست و بسیاری از برنامه‌ها بروز شده‌اند و در تلاش هستیم تا برنامه‌های نوین را تدوین کنیم و بسیاری از افراد حاضر در ستاد انتخاباتی امسال متشکل از افراد دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و افراد نوپا است.

وی تاکید کرد: در مورد برجام و نتایج آن به سبب ایام انتخابات سخنان بسیاری به میان می‌آید و تا به الان هیچ موضوعی در این مورد ب ستادهای استانی اعلام نشده و چون حرکت ملی است تلاش می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا اقدامات مناسبی را بتوانیم انجام دهیم.

برنامه قالیباف برای دریاچه ارومیه غیر پوپولیستی و عملیاتی است

عبدالله‌زاده‌ با اشاره به دریاچه ارومیه و احیای دریاچه ارومیه افزود: مطمئناً هر 6 نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 برنامه‌هایی برای احیای دریاچه ارومیه دارند و اگر برنامه هر یک از کاندیداها هوشمندانه و به دور از حرکات پوپولیستی باشد در نهایت می‌تواند پیروز شود.

وی اظهار کرد: در حال تدوین برنامه سفر قالیباف به استان هستیم و اصحاب رسانه در این میان می‌توانند نظرات خود را در هر چه بهتر اجرا کردن سفر وی ستاد انتخاباتی آذربایجان غربی را یاری کنند و روز جمعه مورخه 22 اردیبهشت ماه برنامه سفر وی با حضور یکی از اعضای ستاد مرکزی تدوین می‌شود و برنامه‌های سفر در اختیار اصحاب رسانه گذاشته می‌شود.

توجه به قدرت داخل رویکرد اصلی دکتر قالیباف است

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: در نهایت پس از رأی گیری از اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامیقالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از میان افراد انقلابی منتخب شدند و این افراد تفکر ولایی و عمل‌گرایی دارند و برای یک هدف تلاش می‌کنیم و تا به الان هیچ بحثی در مورد ائتلاف این دو نامزد ایراد نشده است و همانند دولت فعلی عمل نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا هر سه نماینده شهر ارومیه به هنگام سفر نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری استقبال مناسب را به جای آورند و نباید به موضوع جناح توجه کنند و تنها در راستای مشارکت همگانی و زیاد افراد جامعه گام بردارند تا وحدت و همدلی خود را به همگان نشان دهیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: هر فردی قول می‌دهد باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کند که همیشه نیز به این موضوع تاکید می‌کنند و باید تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کنیم و حضور اقوام متفاوت در کنار یکدیگر در کنار هم یک ظرفیت بسیار مناسب برای همگان است.

وی افزود: هیچ گونه حمایت مالی چشم گیری نداریم و در استان و شهرستان‌های به صورت خودگردان پیش می‌رویم و خودیاری‌ها هم به صورت ملی صورت می‌گیرد و هرگز دروغ نگفته‌ایم و نمی‌گوییم و همیشه به صورت مجاهدانه تمامی اقدامات را پیش می‌بریم.

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها حرام است

عبدالله‌زاده اظهار کرد: در مورد هزینه تبلیغات هیچ برآوردی تا به الان انجام نشده است و دریافتی از تهران نداشته‌ایم و اگر مبلغی هم دریافت شود از ستاد مرکزی کشور است و در راستای تبلیغات از روستاها شروع می‌کنیم و در نهایت پس از شهرستان‌ها به مرکز استان می‌رسیم.

وی بیان کرد: به گونه‌ای پیش می‌رویم که هیچ گونه شائبه ای وجود نداشته باشد و استفاده از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغات حرام است و متن صریح فتوای مجتهدهاست و باید متشرع باشیم تا بتوانیم در دیگران تأثیر بگذاریم.

وی در ارتباط با تحقیر ایرانیان توسط دیگر جوامع و اهانت به ایران و ایرانی و سخنانا قالیباف در این زمینه افزود: عزت نفس را به ایران و ملت ایران برمی گردانیم و به هر گونه هتک حرمت توسط بیگانگان به سختی جواب می‌دهیم.

دولت کنونی جلوی تدریس زبان ترکی را گرفت

وی خاطرنشان کرد: تدریس زبان ترکی برای نخستین بار از سوی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارومیه ایراد شد و به ستاد مرکزی دانشگاه علمی کاربردی ارائه شد که با مخالفت مسئولین روبه‌رو شد و دوباره این موضوع را مطرح می‌کنیم که مطمئناً این بار نیز با مخالفت روبه‌رو می‌شویم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: دولت فعلی نخبه‌گیری از قاریان را حذف کرده ‌و قاریانی که به عنوان قهرمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند از امتیازهای آیین نامه نخبگان نمی‌توانند استفاده کنند که یک کار بسیار نامناسبی است و می‌توان گفت توجهی به آنان نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های قالیباف در حوزه بانوان افزود: برای ایجاد شغل ظرفیت‌های بسیاری داریم و به صورت عادلانه اقدامات خود را انجام می‌دهیم و هیچ گونه تفکیک جنسیتی میان بانوان و آقایان انجام نمی‌گیرد و حضور بانوان در عرصه‌های مختلف هیچ تهدیدی برای کشور نیست و می‌تواند مسببی برای ایجاد نشاط و امید در جامعه شود.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر سعید شهند   ، در جریان تور رسانه ای  روایت خدمت و در بازدید از تالاب سولدوز شهرستان نقده در جمع خبرنگاران افزود: طی سال آبی جاری و تا کنون ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه ۱۱ تالاب اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه تامین و رهاسازی شده است که این میزان ۱۳ میلیون مترمکعب بیشتر از حقابه مصوب این تالابها بوده است.

وی با بیان اینکه پس از ۲۰ سال تالابهای طالقان ، قوپی بابا علی و گرده قیط و ممیند آبگیری شده و شاهد جریان یافتن حیات و بازگشت پرندگان به این تالاب ها هستیم،گفت: امسال نیز همانند سال گذشته وضعیت محیط زیستی تالابهای اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه مطلوب است و با شرایط موجود این تالابها در زمره زنده ترین اکوسیستم های طبیعی کشور شاهد تنوع زیستی و گونه‌ای در این تالابها هستیم. 

شهند اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت زیست بومی تالاب‌های استان ، تابستان امسال نیز حقابه محیط زیستی ۳ تالاب شورگل حسنلو ، سولدوز و کانی برازان تامین و رهاسازی خواهد شد.
گفتنی است تور رسانه ای روایت خدمت به منظور انعکاس خبری وضعیت تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه و بیان اقدامات انجام یافته در جهت احیای این تالابها در شهرستان نقده برگزار گردید.

 

 

دیگر خبرها

  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر عبور کرد
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه