Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@23:00:13 GMT

حاشیه های سفر رئیسی به کُردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۶۶۸

حاشیه های سفر رئیسی به کُردستان

سیّدابراهیم رئیسی، پس از سفر به همدان، راهی کُردستان شد تا در جمع هوادارانش،سخنرانی کند، مسیر 180 کیلومتری همدان - سنندج، فرصتی را برای این کاندیدای دوره دوازدهم فراهم آورد تا با مردم قروه که روزگاری دادستان آن منطقه بوده است، هم دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان،او در جمع مردم قروه که به استقبالش آمده بودند، گفت: به همه اقشار شیعه و سنی این شهر عزیز ارادت داشته و سالها سابقه همکاری با آنها دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی گفتند، کمکی برای ستادها از طرف شما نرسیده است که من جواب دادم از اوّل گفته ام که پولی ندارم.

رئیسی پس از عبور از دهگلان، وارد سنندج شد و در عصر بارانی این شهر، ضمن بازدید از بنای تاریخی خانه کورد، با برخی از مردم هم از نزدیک گفتگو کرد.

این داوطلب دوره دوازدهم ریاست جمهوری، سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان رفت، در حالیکه خبرنگاران در این دیدار حضور نداشتند.

او پیش از حضور در جمع مردم کُردستان، با علمای اهل سنت این استان هم دیدار کرد و گفت: کردستان از نعمت آب، هوا و از آن مهمتر همت و تلاش و فعالیت مردم تلاشگر برخوردار است و این میزان از بیکاری، قابل قبول نیست.

وی افزود: ما فکر می کنیم راه برای توسعه کُردستان فراهم است‌، با وجود اینکه کارهایی انجام شده اما کافی نیست.

رئیسی خاطرنشان کرد: استان کُردستان می تواند در ظرفیت مدیریت کشور تاثیرگذار باشد و سهم جدی ایفا کند.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالیکه صدای دفها او را استقبال می کردند به جمع هوادارنش در سالن آزادی سنندج پیوست و مردم حاضر در سالن با شعارهایی نظیر" ابراهیم بت شکن، بت غرورو بشکن"، "رئیسی قهرمان، خوش هاتی بو کوردستان" و "صل علی محمد، بوی بهشتی آمد" به استقبال سخنان این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم رفتند.

در ابتدای این مراسم، جمال شهسواری، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در کردستان، در سخنانی، با انتقاد از دولت تدبیر و امید در عدم عمل به وعده های خود به مردم کُردستان، اظهار داشت: وعده های دولت تدبیر و امید در کُردستان عملی نشده است.

در میان صحبتهای رئیسی، وقتی او اشاره به اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان کرد، یکی از حاضران که خود را معلم معرفی کرد، سخنان رئیسی را قطع کرد و گفت: من به عنوان نماینده معلمان استان از اختلاس 12 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان ناراضی هستم، مردم ما کار می خواهند و پدر و مادرها به خاطر اعتیاد جوانان خود، ذره ذره در حال آب شدن هستند.

رئیسی در حالی سالن آزادی سنندج را ترک کرد که هواداران او که شمارشان بین هزار و 500 تا دو هزار نفر بود، او را با شعار " کُردستان یک کلام، رئیسی والسلام" بدرقه کردند.

وی سنندج را به مقصد کرمانشاه ترک کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر

به گزارش همشهری‌آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» با سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رییس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه - در صدر هیاتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 849674 برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان