Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش گفت‌وگوی ضبط شده محمدباقر قالیباف از شبکه خبر آغاز شد. آفتاب‌‌نیوز : محمد باقر قالیباف شامگاه چهارشنبه در برنامه‌ای که به صورت ضبط شده از شبکه خبر سیما پخش شد در خصوص میزان روحیه انقلابی انقلابی خود، گفت: اول باید ببینیم انقلاب چیست و انقلابی کیست و سپس مصادیق آن را دنبال کنیم. با توجه به نگاه های مقام معظم رهبری و خواست‌های مردم بر این باور هستم انقلاب یعنی مجموعه کارهایی که در چهارچوب اسلام سیاسی امام (ره) برای خدمت به مردم اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هدف ما در 12 فروردین سال 58 همین بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند به جامعه خدمت کرده و جامعه را به سمت رفاه مادی و سعادت اخروی پیش ببرد. انقلابی نیز کسی است که بتواند این کار را انجام دهد تا کارآمدی دین در اداره امور جامعه را برای این مردم عزیز را اولویت محرومان و مستضعفان به اثبات برساند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: کسی نمی‌تواند بگوید من انقلابی هستم اما از مردم جدا باشد و به توده‌های مردم توجه نکند. انقلاب ما انقلاب مستضعفان و یک انقلاب مردمی بوده است.
به گزارش ایسنا،قالیباف تصریح کرد: بخشی از افراد در جامعه تافته جدا بافته هستند، به این معنی که قانون شکنی کرده، قانون را دور می زنند و با استفاده از رانت ها و اطلاعات از توده مردم جدا هستند. این افراد ویژه خوارانی هستند که برای مردم مشکلات و چالش هم درست می کنند بنابراین انقلابی کسی است که بتواند دغدغه مردم را حل کند. امروز نزدیک به 10 میلیون از جامعه در فقر شدید هستند و 25 میلیون نفر از کم در آمدها هستند.
وی تاکید کرد: ما در حین اینکه 1 درصد جمعیت دنیا را هستیم اما 5 درصد منابع را داریم، بنابراین انقلابی نمی‌تواند بگوید نداریم و نمی‌شود. ما امروز جوان‌های قابل و خلاقی داریم که با تکنولوژی‌ها و مدیریت نسل چهارم آشنا هستند، انقلابی نمی‌تواند بگوید ما نمی‌توانیم.
شهردار تهران با بیان اینکه یک انقلابی باید روحیه مبارزه را هم داشته باشد، ادامه داد: یعنی مبارزه با رانتخورها و فاسدان و همان ۴ درصد. فشاری که بر جامعه و تولیدکنندگان ما وارد می شود توسط قاچاق‌چیان کالا است. حدود ۲۵ میلیارد دلار آمار قاچاق است و اینها ضدانقلابی هستند. قاچاقچیان با زالوصفتی از واسطه‌گری سود می‌برند.
او تاکید کرد: دولت مردم مبارزه با آنها را در راس خود قرار می دهد و با عمل‌مان روحیه انقلابی را ترویج می‌کنیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون

خبرگزاری خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!» به بررسی رقابت ها بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم پرداخته است. در بخشی از این گزارش وضعیت محمود نبویان از چهره های عضو جبهه پایداری به عنوان یکی از رقباء قالیباف در انتخابات ریاست مجلس آینده مورد بررسی قرار گرفته است.

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف

محمود نبویان از چهره‌هایی که به تندرو بودن شهره است، در انتخابات اخیر توانست شگفتی‌آفرین باشد و نفر اول تهران شد. نبویان پس از ۴ سال بیرون نشستن از مجلس، سال ۹۸ دوباره به ساختمان هرمی شکل بهارستان رفت، این بار اما با رأی اول تهران ماجرا فرق کرده است. او که مشخصا زاویه تندی با محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس دارد، در انتخابات اخیر بالاتر از حمید رسایی و مجری سابق صداوسیما و قالیباف ایستاد.


این اتفاق انگار اعتماد به نفس نبویان را دو چندان کرده و گویا دورخیز بلندی کرده برای کسب ریاست مجلس دوازدهم. هرچند او در اظهاراتی پیش از سال جدید تلویحا این موضوع را رد کرده بود اما نشانه های تحرکات بود گویای نکاتی دیگر است.

خبرهایی که در رسانه‌ها آمده، حاکیست که نبویان تعدادی از منتخبان جدید را گرد هم آورده و برای آنها از «ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی» سخن گفته است. در واقع اولین اقدامی که برای ناک‌اوت کردن قالیباف لازم بوده انجام شود، همان کاری است که نبویان به دنبال آن افتاده است؛ «تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی.»

در مجلس فعلی، فراکسیون اکثریتی با نامی مشابه به فراکسیون مد نظر نبویان و دوستانش در حال کار است که قالیباف‌ ریاست آن را بر عهده دارد.

به زبان ساده‌تر، اقدام نبویان برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی، در واقع اعلان جنگ با قالیباف است و تلاشی همه‌جانبه برای از بین بردن فراکسیون فعلی قالیباف و تشکیل فراکسیونی جدید و البته تقریبا با همان نام مجلس یازدهم.

گویا این بار نبویان عزم خود را جزم کرده تا ریاست فراکسیون را در دست بگیرد؛ و وقتی هم که به ریاست فراکسیون به قول خودشان اکثریت برسد، بخش عمده‌ای از راه ریاست مجلس را پیموده است و حتی اگر به ریاست مجلس نرسد ریاست یک فراکسیون اصلی را در دست داشته باشد تا به او قدرت مانور بیشتری در مجلس آینده بدهد.

به نوشته ایسنا، «هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900694

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید