Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف در این برنامه مناظره تلویزیونی اظهار کرد: برای اجرای هر برنامه از جمله برنامه ای که مربوط به چالش حوزه های دانشگاهی با حوزه صنعت و کارگاهی و بخش های آن است، قبل از هر چیز، باور و رویکرد ما مهم است.
قالیباف افزود: امروز صحبت ها نشان می دهد که دو تفکر در اینجا وجود دارد؛ یکی اینکه معتقدند، نداریم و به منابع داخلی، نیروهای داخلی، منابع مادی و انسانی خیلی توجه ندارند و بیشتر به سرمایه خارجی معتقد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قالیباف ادامه داد: ما هم معتقد هستیم که سرمایه خارجی لازم است ولی اساس داخل است؛ اما این تفکر می گوید، نمی شود.
وی گفت: این مساله به روش ها و نوع رویکردهای مدیریتی کار مربوط است، اینکه می گویند نمی توانیم، تفکری است که باعث شد ما از منابع استفاده نکنیم. می گویند نه می شود و نه می توانیم.
قالیباف ادامه داد: این از مشکلات ماست که بسنده کرده ایم به حرف و شعار، دیگر واقعا این چهار سال که گذشت،هم برای شعار و هم برای حرف بس است .
وی افزود: تفکر دیگر، تفکر دولت مردم است که معتقد است به اندازه کافی منابع مالی و انسانی و سرمایه های مادی و انسانی هست، روش های مناسب و خوب و جوانان و تکنولوژی داریم و می توانیم 5 میلیون شغل را ایجاد کنیم.
قالیباف تاکید کرد: می توانیم سامانه ملی کارانه را سامان دهیم و ارتباط حوزه دانشگاهی و حوزه کار را برقرار کنیم، می توانیم یارانه قشر محروم و کم درآمد را افزایش دهیم و رونق و تحرک اقتصادی را در طول چهار سال آینده به کشور بیاوریم، باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.

تاییدکننده: سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر