Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@22:49:30 GMT

تاجگردون: زمینه کافی برای انتخاب فرد اصلح وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۶۰۳۷

تاجگردون: زمینه کافی برای انتخاب فرد اصلح وجود دارد

به گزارش پارس نیوز،

غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران افزود: برنامه زنده مناظره، برنامه‌های ضبط شده و اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری از طریق صدا و سیما فرصت خوبی برای مردم است.

این عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات لازمه اقتدار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجگردون عنوان کرد: انتخاب شایسته‌ترین افراد بدون توجه به منافع شخصی و با توجه به شرایط کشور یک امر ضروری بوده که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: بهتر است که کاندیداها به مطرح کردن وعده‌های قابل تحقق و تشریح برنامه‌های پیش بینی شده بپردازند و از ورود به حاشیه‌ها خودداری کنند.

این عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا زمینه برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم کنیم.

تاجگردون بیان کرد: انتخاباتمظهر مردم سالاری دینی و انتخاب بالاترین مقام‌ اجرایی کشور از سوی مردم است.

وی افزود: شیرینی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نباید با حاشیه سازی بی مورد کم رنگ شود.

نماینده گچساران ادامه داد: انتخابات نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تاجگردون اضافه کرد: انتخاب براساس معیارهای قبیله‌ای و تعصبی یک آسیب جدی برای انتخابات شوراها محسوب می شود.


منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان