Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با معاونان مرزبانان نیروی انتظامی، فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها و مسئولان بازرسی سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از چند رکن اساسی تشکیل‌شده است، اظهار داشت: اسلام، مردم و ولایت‌فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید توجه ویژه‌ای به این رکن‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه برای حفظ انقلاب باید یک انتخاب اصلح داشته باشیم، افزود: به‌دلیل اینکه حضور پای صندوق‌های رأی یک تکلیف است باید همه مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید یک فرد اصلح را در انتخابات انتخاب کرد، عنوان کرد: باید در انتخابات کسی را انتخاب کرد که ولایت‌مدار باشد، در واقع کسی باشد که دشمنان ما را بشناسد و خدمت به مردم را یک وظیفه بداند بنابراین باید در این راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید زیر بار ظلم رفت، تصریح کرد: شهدا بودند که انقلاب را به‌دست آوردند و ما را در برابر استبداد پیروز کردند ازاین‌رو نباید زیر بار ظلم برویم.

آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه فرهنگ کشور ایران فرهنگ اسلام است، بیان کرد: به‌دلیل اینکه اهداف کشور با دیگر کشور‌ها فرق دارد فرهنگ اسلام هم بافرهنگ کشور عربستان و دیگر کشور‌ها متفاوت است.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) ماهیت و جنایت آمریکا را به مردم معرفی کرد بنابراین امام خمینی (ره) تأکید کردند که انقلاب را نگاه‌دارید و نگذارید به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم

پاریس نام دختری است که حدود شش سال از اسلام آوردن او می‌گذرد. او از دلایل خود برای جذب شدن به اسلام و انتخاب پوشش حجاب گفته است که در فیلم زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان