Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از پایان رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان ردصلاحیت‌ شده انتخابات شوراها در این هیئت خبر داد.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، از پایان رسیدگیبه شکایت داوطلبان ردصلاحیت‌ شده انتخابات شوراها خبر داد و گفت: رسیدگی به شکایت آن دسته ازداوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستاکه صلاحیت‌شان در هیئت‌های اجرایی و نظارت تأیید نشده، از روز دهم اردیبهشت آغاز شد و امروز(17 اردیبهشت) پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رسیدگی به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شوراها تلاش شده که تخصص، شایسته‌سالاری و سوابق اجرایی بیشتر مدنظر قرار بگیرد تا حقی از هیچ کسی تضییع نشود.

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها که صلاحیت‌شان پس از شکایت بررسی و تأیید شده‌اند،از فردا (دوشنبه 18 اردیبهشت) به وزارت کشور اعلام ونتیجه از طریق فرمانداری‌ها به آنها ابلاغ می‌شود.

+خبر مرتبط:پارلمان شهری چیست و از آن چه می‌دانید؟

به گزارش تسنیم، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

+خبرمرتبط: اسامی و گرایش 90 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها+ جدول

پیشتر، محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاگفته بودکهدر مجموع 82 درصد شرکت‌کنندگان تأیید صلاحیت شدند که این رقم با کل افراد انصرافی محاسبه شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P1011121/S1,12,15/CT1 موضوعات مرتبط انتخابات ریاست‌جمهوری 96

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت