Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد از برگزاری اولین رویداد ایده پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش مشهد پیام، مصطفی صفایی امروز در نشست خبری اولین رویداد ایده پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر که در سالن شهرداری مشهد برگزار شد عنوان کرد: در جهت استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای موارد دینی اخلاقی و اجتماعی محتوای خوبی داریم که نیاز به قالب نو جدید مناسب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع و برای استفاده از ذهن خلاق دانشجویان و دانش آموزان برنامه رویداد ایده پردازی و تولید محصولات نوآورانه طراحی و به‌زودی اجرا خواهیم کرد.

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد افزود: این رویداد در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی – نخبگانی برگزار می‌شود که در بخش دانش‌آموزی در حال دریافت ایده‌ها هستیم و بخش دانشجویی و نخبگانی از ماه آینده اتفاق برگزار کرد.

صفایی با اشاره به اینکه استارت آپ ها یک ابراز نوین برای استفاده از خرد نخبگانی در تولید محصولات نوآورانه است، اظهار کرد: با برگزاری این استارت آپ ها، بسیار کسب کار دانش‎بنیان که در کشور در حال فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه برای اولین بار است که در کشور از این ابزار برای یک موضوع کاملاً دینی و ارزشی به نام امربه‌معروف استفاده کردیم بیان کرد: ما در بحث امربه‌معروف چالش‌های بسیار داریم؛ اینکه چطور سیستم امربه‌معروف و نهی از منکر در میان مدیران و بدنه جامعه و اقشار مردم پیاده‌سازی کنیم، این‌یک موضوع محتوای دینی است که نیاز به قالب‌های جدید و به‌روز دارد.

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد با اشاره به اینکه دقیقاً رسالت این استارت آپ به این حوزه برمی‌گیرد، اضافه کرد: برای انتقال تفکر امربه‌معروف و نهی در قالب‌های جدید باید به سمت ذهن‌های خلاق در حوزه تولید و محصولات جدید حرکت کنیم.

صفایی بابیان اینکه بیشتر ما امربه‌معروف را به توضیحات کلامی ختم به کنیم تأکید کرد: بحث امربه‌معروف محصولتی وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها بحث امربه‌معروف را در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: نباید همه شاخصه‌های و حوزه‌های امربه‌معروف در همان مصداق‌های محدود که در ذهن ما جا انداختن ببینیم؛ این استارت آپ وظیفه‌اش این است که بیاید و راه را باز کند و ما برگزیده به‌شتاب دهنده کسب کار متصل می‌کنیم.

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد افزود: تولیدکننده ایده و برگزیدگان این رویداد دعوت به همایش «کارآفرین شو» که در تابستان برگزارمی شود و موردحمایت، در یک فر آینده شتاب قرار می‌گیرند تا در یک کسب کار موفق قرار گیرند.

صفایی بابیان اینکه در بسیاری از کشورها کارآفرینی در سنین نوجوانی و جوانی آغاز می‌شود، اظهار کرد: با حضور دانش آموزان در عرصه استارت‌آپ آن‌ها را وارد بازار کارآفرینی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه استارت اپ در تولید نوآورانه در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر موفق بوده است عنوان کرد: در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر ذهنت خوبی در بین مردم نبود برای همین تصمیم گرفتیم تا کلمات جایگزینی این داشته باشیم که در این استارت‌آپ ها کلمه مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوتی فعلاً انتخاب شد.

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد بیان کرد: با استارت‌آپ نخبگان را درگیر ایده پردازی و سپس تولید می‌کنیم بخصوص در بخش دانش‌آموزی که می‌تواند مثلاً یافتن راهکار در بحث گرفتار نشدن دانش آموزان به دوست بد و ...

صفایی عنوان کرد: 150 ایده رسیده تاکنون به دبیرخانه این رویداد ارسال‌شده است 30 به ما راه حوزه امر به معرف اخلاقی به شیوه خلاقانه محتوای آموزش شیوه طراحی بازی نوع قالب ندادیم ایده پردازی کنیم

وی اظهار کرد: این رویداد در بخش دانش آموزان ویژه دختران و پسران به‌طور جداگانه برگزار می‌شود که مرحله دختران در 8 تیرماه و مرحله پسران در 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

صفایی ابراز کرد: گروه اول 300 هزار تومان به‌علاوه تخفیف 50 درصدی ثبت‌نام دوره ترمیک «کارآفرین شو» گروه دوم 200 هزار تومان به‌علاوه تخفیف 30 درصدی ثبت‌نام دوره ترمیک «کارآفرین شو» گروه اول 100 هزار تومان به‌علاوه تخفیف 20 درصدی ثبت‌نام دوره ترمیک «کارآفرین شو» و نفرات چهارم دهم از ده درصد تخفیف 10 درصدی ثبت‌نام دوره ترمیک «کارآفرین شو» دریافت می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • فیلم| اولین گفت و گو با پاکبانی که شب حمله ایران به اسرائیل معروف شد!
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر