Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:27:20 GMT

تولیدکنندگان مبل گیلان توانمندی بالایی دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۰۷۴۹

هفدهمین نمايشگاه تخصصي مبلمان و صنایع چوبی گيلان در حال برگزاری است.

‌به گزارش ایسنا‌، عبدالله سلماني زاده مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي استان گيلان گفت: هفدهمین نمايشگاه تخصصي مبلمان و صنایع چوبی با حضور بيش از 90 واحد توليدی و بازرگانی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان مبل در گیلان توانمندی بالایی دارند، افزود: این نمایشگاه در فضاي بالغ بر 5هزار متر با حضور بيش از 90 غرفه دار از استانهاي مختلف كشور از جمله گيلان‌، تهران‌، همدان‌، اصفهان‌، خراسان رضوی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. توانمندي‌هاي خود را به عرصه نمايش مي‌گذارند.

سلمانی زاده تصریح کرد: بازديد از اين نمايشگاه تا 22 اردیبهشت جاري از ساعت 16 الي 22 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي استان گيلان در معرض ديد علاقمندان است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)