Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

همایونی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در مورد برگزاری برنامه های انتخاباتی در این ایام گفت: دانشگاه برنامه های مختلف انتخاباتی دارد و در حال حاضر تریبون آزاد با موضوع انتخاب کاندیدای اصلح و نقد موردی در مورد رئیس جمهور در حال برگزاری است و امشب هم مناظره ای جداگانه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی برنامه ها به سهولت و راحتی برگزار می شود و به شدت هم مورد استقبال قرار می گیرد به طوری که حتی زمان هم برای صحبت نمایندگان کاندیداها کافی نیست و خیلی ها نمی توانند برنامه های خود را ارائه کنند.

همایونی در مورد سفرهای اخیر کاندیدها به استان ها گفت: از سفرهای استانی استقبال می کنیم به طوری که بسیاری از کاندیداها و نمایندگان آنها وقت کافی برای این امر ندارند به طور مثال آیت الله رئیسی فردا سفری به بوشهر خواهد داشت که صبح فردا به یاسوج و شیراز هم خواهند رفت که قاعدتا زمان کم و فرصت کافی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در پایان گفت: از نمایندگان دولت دعوت می کنیم که در برنامه های دانشگاه شرکت کنند،‌ همچنین از استاندار هم طی نامه ای از سوی بسیج دانشجویی که حتی در فضای مجازی هم منتشر شد تقاضا کردیم به دانشگاه بیایند اما نپذیرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری