Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ابراهیمی در پی سقوط شهرستان «قلعه زال» می‌گوید که فرمانده پلیس قندوز در این حادثه بی‌کفایتی از خود نشان داده است و باید در یک دادگاه نظامی محاکمه شود. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، عبدالرئوف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان افغانستان در پی سقوط شهرستان قلعه زال ولایت قندوز می‌گوید که فرمانده پلیس قندوز در این حادثه بی‌کفایتی از خود نشان داده است و باید در یک دادگاه نظامی محاکمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان افغانستان گفت: یک روز پیش از سقوط شهرستان قلعه زال، تهدیدهای این شهرستان و شهرستان خان آباد قندوز را با فرمانده بخش و وزارت دفاع در میان گذاشته اما آنها اطمینان دادند که آمادگی کامل دارند و هیچ اتفاق غیرمنتظره اتفاق نخواهد افتاد.

ابراهیمی در نشست روز دوشنبه مجلس افغانستان، گفت: سقوط شهرستان قلعه‌زال قندوز پیش‌بینی می‌شد و 24 ساعت قبل از سقوط با فرمانده بخش پلیس در قندوز صحبت کردم و با وزارت دفاع نیز تماس گرفتم و آنها اطمینان دادند؛ ولی چگونه بعد از 24 ساعت شهرستان سقوط می کند و 8 نفر زنده به دست دشمن می افتد.

وی گفت: فرماندهی که اینقدر تحلیل از جنگ نداشته باشد جایگاهش در کجاست؟ من فرمانده پلیس را یک آدم بی‌کفایت و غیر حرفه‌ای می‌دانم و می‌خواهم به دلیل این بی کفایتی اش در محکمه نظامی مورد بازپرس قرار گیرد.

به گفته وی، اوضاع امنیتی افغانستان نگران کننده است و مدیریت جنگ نیز مشکل دارد.

جمهور نوشت: شهرستان قلعه زال ولایت قندوز 2 روز پیش به دست طالبان سقوط کرد.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند