Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:51:45 GMT

امام جمعه قرچک:رئیس جمهور منتخب به آحاد مردم تعلق دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۷۸۷۸

امام جمعه قرچک:رئیس جمهور منتخب به آحاد مردم تعلق دارد

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت : مردم بر اساس برنامه ها ، روش ها و تفکرات شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری به یک نفر از آن ها رأی می دهند و فرد منتخب بر اساس قانون اساسی و زیر نظر اوامر رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهور همه ملت ایران خواهد بود.
وی گفت : بر اساس فرمایش امام راحل ، رقابت دوران انتخابات نباید به دشمنی پس از آن تبدیل شود که اگر چنین چیزی رخ داد ، جریانی همچون فتنه 88 شکل رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در جریان انتخابات می باید حزب بازی و جناح بازی را کنار بگذاریم و به کسی رأی دهیم که در جهت منافع کشور گام بردارد و با تلاش ، مشکلات مردم را برطرف نماید.
اسماعیلی گفت: نباید در کنار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، از اهمیت انتخابات شورای اسلامی غافل شویم چرا که شورای اسلامی نقش مهمی در توسعه ، عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی ایفا می کنند.
امام جمعه قرچک افزود : نامزدهای شورای اسلامی می باید به فکر سربلندی، آبادی و راحتی شهروندان و روستائیان باشند .
وی گفت : هدف خدمت رسانی به مردم است چه کسی در این رقابت رأی بیاورد و یا جایگاه را به فرد دیگری بسپارد.
وی افزود : در انتخاب افراد در شورای اسلامی می باید تعصبات قومیتی را کنار بگذاریم .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است