Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه برخی خود را پیروز مناظره می دانند در صورتی که مدعی قانونمداری و شفافیت هستند اما برادر یکی از کاندیدا، با فشار و لابی گری، مدیران عامل بر بانک ها منصوب می کند، مدیرانی که بعدا دچار فسادهای سنگین می شوند و‌ رئیس جمهور راه برخورد قضایی با آن ها را می بندد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، از دیروز تاکنون رسانه های اصلاحات واعتدال با شانتاژ تبلیغاتی مدعی هستند پیروز مناظره روحانی و جهانگیری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا که کمی غبارها و هیجانات فرو نشسته، خوب است قدری با تأمل بنگریم که واقعا دیروز چه شد و پیروزمندان و بازندگان صحنه مناظره چه کسانی بودند؟

اگر کسی مدام از کاسبان تحریم نام ببرد، اما حالا در مناظره اعلام شود در دولت پیشین برادر وی دستش در دست مشایی بوده و سند بانک گردشگری مزد همراهی با او بوده این علامت پیروزی جهانگیری است؟
اگر کسانی مدعی املاک نجومی در شهرداری شوند، بعد در مناظره معلوم شود یکی از آنها در شهرک قدس ۷۹۹ متر زمین با قیمت متری ۳ هزار تومان تصاحب کرده باشد و آن دیگری نیز یک ملک با چندین برابر زیر قیمت و آن هم اقساط از بیت المال گرفته باشد،حالا روحانی و جهانگیری پیروز مناظره اند؟
اگر دولتی مدعی مقابله با قاچاق شود، اما وزیر آن دولت خود و خانواده اش رسما پوشاک به کشور قاچاق کنند، پیروز مناظره روحانی و جهانگیری هستند؟
اگر جماعتی مدعی قانونمداری و شفافیت شوند و در مناظره مشخص شود برادر کاندیدا، با فشار و لابی گری مدیران عامل بر بانک ها منصوب می کند، مدیرانی که بعدا دچار فسادهای سنگین می شوند و‌ بعدا رئیس جمهور راه برخورد قضایی را نیز می بندد، آیا روحانی پیروز مناظره است؟
اگر کسی که می گوید زندگی ام سفید سفید است، بعد در مناظره آشکار شود همزمان عضو هیأت مدیره چند شرکت سود آور است و از همه آنها نیز پاداش نجومی گرفته است، پیروز مناظره آقای جهانگیری است؟
کسانی مدعی تدبیر و اقتصاد دانی هستند، بعدا در مناظره گفته می شود کل صادرات میعانات گازی را در انحصار دار و دسته وزیر صنعت و معدن قرار داده اند، آیا روحانی و‌ جهانگیری پیروز مناظره هستند؟

اما اگر هر کدام یک از موارد فوق در یکی از کشورهای دنیا فاش می شد، مردم و رسانه های منصف و مستقل عرصه را بر کاندیداهای متخلفین تنگ می کردند و خیلی سریع آنها را به محاکمه می کشاندند، اما در ایران رسانه های وابسته و زنجیره ای جناح حاکم با پررویی و وقاحت می نویسند:«برنده ما بودیم»! دیروز اما کاندیداهای جریان انقلابی پیروز بودند، چون مشخص شد زندگی اقتصادی شخصی شان سالم است. اگر غیر از این بود جرأت بیان فساد در دولت را نداشتند و تا حالا صد بار نشریات زنجیره ای جریان اشرافی گری،آن را سوژه اول رسانه هایشان کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه