Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تجربه گذشته نشان داد که هر زماني با يکديگر وحدت داشتيم و کنار يکديگر بوديم و با انسجام به ارزش‌هاي انقلاب تأکيد مي‌کرديم موفق و پيروز بوديم و هرکجا که شکاف در بين جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خورديم.

سرويس سياسي مشرق - پس از اعلام انصراف محمد باقر قاليباف از انتخابات رياست جمهوري . حمايت وي از حجت الاسلام رئيسي، شخصيت‌ها و گروه‌هاي سياسي ضمن تقدير از قاليباف اين اقدام را شجاعانه و با خلوص نيت توصيف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجربه گذشته نشان داده هر زماني وحدت داشتيم پيروزي با ما بوده/ حرکت بسيار زيبا و دقيق قاليباف حکايت از يک خودگذشتگي داشت
عليرضا زاکاني، نماينده سابق مجلس با اشاره به کناره‌گيري محمدباقر قاليباف از انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري به نفع آقاي رئيسي اظهار داشت: تجربه گذشته نشان داد که هر زماني با يکديگر وحدت داشتيم و کنار يکديگر بوديم و با انسجام به ارزش‌هاي انقلاب تأکيد مي‌کرديم موفق و پيروز بوديم و هرکجا که شکاف در بين جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خورديم.
وي در ادامه تأکيد کرد: اين حرکت بسيار زيبا و دقيق آقاي دکتر قاليباف حکايت از يک خودگذشتگي داشت که ماحصل آن در يک بصيرت و دقت و تيزبيني استوار بود.
نماينده سابق مجلس افزود: با توجه به تجربه گذشته و با دقت نظر بر ضرورت تغيير وضع موجود و خطراتي که از جانب آن ملت رشيد ايران و انقلاب اسلامي را در معرض خطر قرار مي‌دهد اين راه اتحاد براي تغيير را انتخاب کردند که راه بسيار شايسته و خوبي است.
زاکاني خاطرنشان کرد: ما اميدواريم که ان‌شاءالله در پرتو اين حرکت بسيار زيبايي که صورت گرفت، شاهد اين باشيم که آنچه امروز زيبنده ايران اسلامي و آنچه امروز در قِبَل مردم عزيزمان در رنج و عذاب هستند اينها از اين کشور رخت ببندند و ما شاهد اين باشيم که اين تغيير بزرگ در انتخابات و اين توجه و پيگيري براي تقويت آقاي رئيسي به سرانجام برسد و ان‌شاءالله پيروز باشيم تا بتوانيم خدمت و شايستگي را جايگزين قدرت‌طلبي برخي از آقايان کنيم.



رنجبرزاده: حمايت قاليباف از «رئيسي» اقدامي شجاعانه و همراه با ايثار و فداکاري بود
اکبر رنجبرزاده نماينده مردم اسدآباد و عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعلام حمايت محمدباقر قاليباف نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از حجت‌الاسلام رئيسي، اظهار داشت: حمايت آقاي قاليباف به از آقاي رئيسي اقدامي شجاعانه، توأم با بصيرت و همراه با ايثار و فداکاري بود.
وي افزود: همه اقدامات، عملکردها و جهت‌گيري‌هاي آقاي قاليباف در کارنامه کاري‌شان از گذشته تا به امروز نشان‌دهنده از خودگذشتگي و فداکاري ايشان بوده است.
رنجبرزاده تصريح کرد: آقاي قاليباف يکي از نيروهاي انقلابي پُرتلاش و با سبقه مديريتي روشن بوده و هستند، اما وقتي احساس کردند اين اقدام‌شان مي‌تواند موجي به نفع پيروزي جبهه نيروهاي انقلاب تلقي شود و اميد و نويدي را به همه مردم عزيز ايران اسلامي که در راستاي حفظ دستاوردهاي نظام و انقلاب در تلاش هستند، رقم بزند، از آقاي رئيسي حمايت کردند.
اين عضو هيأت رئيسه مجلس يادآور شد: آقاي قاليباف با تمام ظرفيت در تلاش هستند که آقاي رئيسي پيروز ميدان انتخابات باشند، ارزيابي‌ها و نظرسنجي‌ها هم حکايت از اين دارد که رأي آقاي رئيسي و آقاي روحاني برابري مي‌کند که با حمايت آقاي قاليباف از آقاي رئيسي و اتحاد نيروهاي انقلاب در اين بُرهه حساس کنوني، قطع به يقين پيروزي ان‌شاءالله از آن ماست و مردم عزيز ايران اسلامي به ويژه نيروهاي جبهه انقلاب اسلامي قطعاً روز شنبه جشن وحدت، پيروزي، انسجام و اتحاد براي خدمتگذاري به مردم را برگزار خواهند کرد.
ستاره اخلاق انتخابات
محسن پيرهادي عضو شوراي شهر از اقدام انقلابي و وحدت آفرين قاليباف تشکر کرد.


قاليباف به وظيفه ديني و ملي خود عمل کرد/ او برخلاف جهانگيري کانديداي پوششي نبود
محمدحسن قديري‌ابيانه کارشناس مسائل سياسي ، با اشاره به اتحاد محمدباقر قاليباف و حجت‌الاسلام رئيسي گفت: قاليباف در اين انتخابات و در طول مناظرات بسيار خوب عمل کرد و دست‌اندازي‌هاي دولت فعلي و مسئولين به بيت‌المال را براي افکار عمومي روشن و در نهايت به وظيفه ديني و ملي خود عمل کرد.وي افزود: امام (ره) فرموده بودند اگر کسي خودش را براي مسئوليت صالح مي‌داند وارد عرصه شود و قطعا آقاي قاليباف از روحاني و جهانگيري صالح‌تر است و بهتر مي‌تواند کشور را اداره کند اما امام (ره) همچنين تاکيد کردند که اگر کسي براي خدمت وارد عرصه شد و ديد فرد ديگري بهتر از او مي‌تواند مسئوليت را بر عهده بگيرد موظف است به نفع او کنار برود که در اينجا هم آقاي قاليباف به وظيفه ديني و ملي خودش عمل کرد و با تشخيص اينکه آيت‌الله رئيسي بهتر است به نفع او کنار رفت.
قديري‌ابيانه تاکيد کرد:‌اين حرکت آقاي قاليباف کار بسيار ارزنده‌اي بود در حالي که برخلاف جهانگيري که از اول معلوم بود فقط کانديداي پوششي است قاليباف واقعا نامزد بود و اين کار قاليباف قطعا در خاطره‌ها مي‌ماند.
وي ادامه داد: مطمئنم فردي مثل آيت‌الله رئيسي از نيروهاي توانايي چون آقاي قاليباف در دولتش به نحو احسن استفاده مي‌کند و پيام من به تمام کساني که گزينه آنها قاليباف بود، اين است که مانند او از آقاي رئيسي حمايت کنند و مطمئن باشند که شاهد خدمت دولتي با رياست جمهوري رئيسي و مسئوليت‌هاي مهم توسط قاليباف و ساير دلسوزان و تحول در اقتصاد و وضعيت کشور خواهيم بود.
اين کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: ما به کساني نياز داريم که به ملت خودمان اعتماد و اعتقاد داشته باشند نه کساني که مردم‌شان را بي‌شناسنامه مي‌دانند. مردم نيازي به کابينه پير و ناتوان ندارند.
قديري‌ابيانه گفت: در دولت آقاي رئيسي مدير و وزيري که ثروتش هزار ميليارد باشد نخواهيم داشت. اين دولت با رانت‌خواري، فساد و انحراف مقابله خواهد کرد و کشور را با حفظ اقتدار در مقابل دشمنان به پيش مي‌برد.
وي در پايان با بيان اينکه اتحاد آقايان قاليباف و رئيسي امر مبارکي است و بايد با آقاي قاليباف تبريک گفت، اظهار داشت: البته نظر من اين بود که آقاي قاليباف همچنان در صحنه باشد و در مراحل بعدي به نفع آقاي رئيسي کنار برود.
شاکري: رفتار ايثارگرانه قاليباف صحنه‌هاي دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد
مجتبي شاکري دبيرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامي، گفت: بايد به جبهه مردم نيروهاي انقلاب تبريک بگوييم که صحنه بسيار زيبايي از ايثارگري و بصيرت را خلق کردند.
وي افزود: اين صحنه بسيار زيبا که امروز از رفتار ايثارگرانه محمدباقر قاليباف شاهد بوديم، به صحنه کشيدن تمام ظرفيت جريان انقلاب و اتحاد براي پيروزي است.
شاکري گفت: به هر صورتي که مي‌خواستيم صحنه‌هاي دفاع مقدس را براي نسل چهارم تشريح کنيم يا اگر مي‌خواستيم رفتاري که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در محبت به يکديگر داشتند را نشان دهيم، نمي‌توانستيم به وضوح رفتار امروز محمدباقر قاليباف اين صحنه‌ها را نشان دهيم، عملکرد قاليباف صحنه‌هاي ايثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد.
عضو شوراي شهر تهران اظهار داشت: بايد از اين فرصت پيش‌آمده استفاده کنيم تا با وحدت کلمه تمام نيروهاي انقلاب و به صحنه آمدن ظرفيت انقلابي در انتخابات، تکليف دولت عهدشکن مشخص شود.
واکنش نادران به انصراف قاليباف به نفع رئيسي
الياس نادران به انصراف وحدت آفرين قاليباف به نفع رئيسي واکنش نشان داد.

سخني با مخالفان و موافقان انصراف قاليباف
حسين شمسيان فعال رسانه‌اي با اشاره انصراف وحدت آفرين قاليباف نوشت:براي عقلانيت براي فداکاري
محمد باقر قاليباف در اوج ،براي اوج گرفتن پرچم انقلاب کنار کشيد.
هرکس ممکن است مخالف يا موافق اين تصميم بزرگ در اين لحظه باشد.اما سه نکته:
1- محمد باقر قاليباف خودش را فداي شرف و عزت مردم کشورش کرد و همه ما بايد تمام قد و با همه وجود،از او بعنوان يک قهرمان بزرگ تجليل کنيم و تصميمش را تبديل به عنصر جهش راي نيروهاي انقلابي در سراسر کشور کنيم.
2-تصميم او نشان داد برخلاف نظر بدخواهان و دروغگويان،آرزوي پست و مقام ،چشم نيروهاي انقلاب را کور نکرده و آنها انقلاب را بر آبروي خود مقدم مي دارند.
3- در اين دو روز و نيم باقيمانده تا پايان فرصت تبليغات،هيچ حرف و حاشيه اي نسازيم و فقط و فقط به رقابت اصلي با دولت تزوير و دروغ کمر ببنديم. تجربه دهها سفر و سخنراني در روزهاي اخير بمن ثابت کرده که مردم فقط و فقط منتظر جريان کارآمد ،پاکدست و انقلابي هستند. اکنون فداکاري قاليباف اين فرصت را بيش از ديروز کرده ومي توانيم تيم قاليباف- رئيسي را بعنوان مدلي موفق در اداره کشور به مردم معرفي بدهيم.
نصرت خدا نزديک است.

اخلاص مردان کف خيابان و فداکاري مرداني مثل قاليباف ،دلها را هدايت خواهد کرد که او «مقلب القلوب» است.
فرصت را به تحليل بافتن و منازعه و اي کاش و افسوس،چند درصد راي اين به سبد آن مي رفت و.... نسوزانيم که زمان اندک است و چشم مردم به تبيين و استدلال نخبه هاي خوش فکر حزب اللهي .
شک نکنيد آنها که از ننگ و فساد و بي عملي دولت کنوني به جان آمده اند،هرگز رايشان از قاليباف به روحاني منتقل نمي شود. اسير فضا سازي و نظر سازي هاي امثال آشنا نشويد.
براي مردم مدل کار خالصانه و مبارزه با فساد رئيسي و مديريت اجرايي و ميداني قاليباف، همان نسيم خوشي است که سالها انتظارش را کشيده اند،اين را به همه مشتاقان برسانيد و يقين داشته باشيد که «ان تنصروا الله ينصرکم و يثبت اقدامکم»
بسم الله...
اين پيام را با هر هويتي ،منتشر کنيد تا دلها به ذکر الهي و اميد نصرتش تقويت شود.
تقدير حاج منصور ارضي از اقدام انقلابي قاليباف
حاج منصور ارضي مداح اهل بيت به انصراف محمدباقر قاليباف در حمايت از حجت الاسلام رئيسي واکنش نشان داد. متن پيام وي بدين شرح است:بسم الله الرحمن الرحيم
آنچه امروز روي داد يعني کناره گيري جناب آقاي محمد باقر قاليباف به نفع حجت الاسلام دکتر سيد ابراهيم رئيسي نشان دهنده مردانگي، غيرت و از خود گذشتگي ايشان بود.
بدينوسيله مراتب تقدير و تشکر خود را از اين اقدام انقلابي و ائتلاف خجسته اعلام مي دارم و اميد دارم همه نيروهاي انقلاب از جمله آقاي قاليباف در دولت کار و کرامت به کارگيري شوند. سعادت مردم عزيز ايران را از خداوند مسئلت دارم.
نقوي‌حسيني: قاليباف مصالح کشور را به منافع خودش ترجيح داد
سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اعلام انصراف محمدباقر قاليباف از کانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري به‌نفع حجت‌الاسلام رئيسي، گفت: آقاي قاليباف از ابتدا گفته بود که منافع ملي کشور برايش مهم است که همه ديديم همين‌طور هم شد.وي قاليباف را مديري توانمند، شايسته و در شأن و تراز رياست‌جمهوري دانست و افزود: آقاي قاليباف با اقدامي که در کناره‌گيري از رقابت‌هاي انتخاباتي انجام داد، منافع ملي و آينده کشور و ملت را به مسائل شخصي و فردي‌اش ترجيح داد.
نماينده مردم ورامين در مجلس کناره‌گيري قاليباف از رقابت‌هاي انتخاباتي را وحدت يک‌پارچه‌ بين تمامي نيروهاي انقلابي کشور ارزيابي و تصريح کرد: قطعاً اين وحدت، زمينه‌ساز موفقيت نيروهاي اصولگرا در رقابت 29 ارديبهشت خواهد بود و پيوند نيروهاي اصولگرا براي اولين بار، بالاخره اين نويد پيروزي بزرگ را خواهد داد.
نقوي‌حسيني با بيان اينکه اصولگرايان مورد اعتماد ملت هستند، خاطرنشان کرد: اگر تاکنون پيروزي هم در دوره‌هاي گذشته براي اصولگرايان به دست نيامده، به‌دليل تفرقه آنها بوده، بنابراين قطعاً اصولگرايان مورد استقبال قرار مي‌گيرند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: وحدت اصولگرايان کليد اصلي پيروزي است و فکر مي‌کنم که بخش عمده‌اي از آراء به‌سوي نيروهاي انقلابي سرازير خواهد شد.
کوشکي: کار قاليباف فداکاري بزرگي است
صادق کوشکي کارشناس مسائل سياسي، با اشاره به اعلام حمايت قاليباف از رئيسي، اظهار داشت: قطعا کاري که وي انجام داد فداکاري بسيار بزرگي به حساب مي‌آيد؛ زيرا قاليباف خود را به عنوان يکي از اصلي ترين رقباي جريان دولت در ميان مردم مطرح کرده بود و به عنوان يکي از کانديداهاي پيروز جريان انقلاب به حساب مي‌آمد.وي، گفت: قاليباف به دليل ارزش‌هاي اعتقادي خود براي دفاع از جريان انقلابي کنار رفت و اين به معناي اين است که براي فرزندان انقلابي، قدرت طلبي هدف نيست و حاضر هستند براي نظام، انقلاب و مردم از بهترين موقعيت‌هاي خود بگذرند.
کوشکي در ادامه، عنوان کرد: اين اقدام قطعا به مردم نشان مي‌دهد که جريان انقلابي به دنبال کسب قدرت نيست و دغدغه آنها خدمت به مردم و مستضعفين است.
کارشناس مسائل سياسي، تصريح کرد: بدون شک فداکاري قاليباف براي حمايت از جريان انقلابي و کمک براي تغيير وضع موجود، شک سنگيني به رقباي انتخاباتي وي وارد مي‌کند که در روزهاي آينده موجب ريزش جدي آراي مردم از آنها خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه آقاي روحاني و تيم همراهش در روزهاي آينده هرکاري را براي حفظ آراي مردمي از خود انجام مي‌دهند، بيان کرد: قطعا اين خبر موجب دستپاچگي رقباي جريان دولت خواهد شد و تبليغات انتخاباتي آنها در روزهاي آينده تندتر، احساسي‌تر و بدون منطق خواهد شد و همين اضطراب، موجب ريزش بيشتر آراي مردم خواهد شد.
کوشکي در پايان، گفت: اين اقدام قاليباف موجب تندتر شدن موج جريان انقلابي و قوت گرفتن آنها مي‌شود و انگيزه آنها براي تغيير وضع موجود را محکم‌تر مي‌کند؛ اين هم‌افزايي بين جريان هاي انقلابي قطعا موجب خواهد شد که نتيجه مطلوبي براي مردم و تغيير جدي در وضع فعلي کشور ايجاد شود.
نوبخت: انصراف قاليباف براساس تدبير و خردمندي بود
منيره نوبخت عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، با اشاره به اينکه حرکت محمدباقر قاليباف مبني بر اعلام کناره‌گيري، براساس تدبير و خردمندي بود، گفت: ايشان در اطلاعيه هم گفته است که بايد وحدت بيشتر در جبهه انقلاب بوجود بيايد و قطعاً کار صحيح و بجايي انجام دادند.نوبخت با بيان اينکه قاليباف براي وحدت نيروهاي انقلاب اسلامي اين کار را انجام داد، گفت: قطعاً حرکت امروز قاليباف در آراء هم تأثير خواهد داشت و شاهد يکپارچگي گسترده در سطح نيروهاي انقلاب هستيم.
وي با اشاره به اينکه در ايام تبليغات مردم صحبت‌هاي کانديداها را شنيدند و توانستند به نقاط ضعف و اشکال دولت پي ببرند، اظهار داشت: اين اشکالات منطقي و مبتني بر ضعف‌هاي دولت است و مسلماً کانديدايي راي خواهد آورد که مترصد تغيير باشد.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب

آمار نشر در فروردین ماه حاکی از افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در فروردین ماه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته دارد، در حال شمارگان کتاب نیز ۵۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تسنیم، براساس آمار‌های موجود در خانه کتاب و ادبیات ایران، در نخستین ماه از سال جدید، نشر ایران شاهد انتشار ۵ هزار و ۲۱ عنوان کتاب تازه بوده است، که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی بوده‌ایم.

از این میان ۳ هزار و ۶۶۲ عنوان تالیفی و هزار و ۳۵۹ عنوان ترجمه بوده است. ناشران تهرانی ۳ هزار و ۶۳۳ عنوان کتاب منتشر کرده و ناشران شهرستانی هزار و ۳۳۸ عنوان.

در میان کتاب‌های منتشر شده فروردین ماه، ۳ هزار و ۱۰ عنوان چاپ اول و ۲ هزار و ۱۱ عنوان تجدید چاپ بوده است، شمارگان کل کتاب‌های منتشر شده شش میلیون و سیصد و سی هزار و دویست و شصت و چهار نسخه بوده است، اگرچه تعداد عناوین نسبت به بازه زمانی مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است،، اما شمارگان کل کتاب‌ها با ۵۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

میانگین شمارگان هر عنوان نیز هزار و ۲۶۰ نسخه بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش داشته است که نسبت به بازه زمانی مشابه ۵۷ درصد افزایش داشته است.

ارزش ریالی کتاب‌های منتشر شده در فروردین ماه، ۱۱ میلیارد و شصت و دو میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار و نود ریال بوده و میانگین قیمت کتاب نیز به ۱۷۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته میانگین قیمت کتاب ۸۱ هزار تومان بوده است، یعنی افزایش ۱۱۰ درصدی را در قیمت‌ها در آستانه نمایشگاه کتاب تجربه می‌کنیم. میانگین قیمت کتاب نیز از صفحه‌ای ۵۰۰ تومان به صفحه‌ای هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه کتاب در حالی اتفاق افتاده است که قیمت کاغذ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایشی نداشته و تعرفه‌های چاپ نیز اخیراً و برای ماه‌های پیش رو با افزایش همراه بوده است.

در میان رده‌های دیویی نشر کودک و نوجوان با ۹۲۱ عنوان کتاب در صدر قرار دارد و پس از آن ادبیات با ۹۰۹ عنوان و کمک درسی با ۷۳۱ عنوان در رده‌های بعدی قرار دارند، کمترین عناوین منتشره نیز با ۶۰ عنوان به حوزه کلیات اختصاص دارد.

در حوزه کودک و نوجوان از ۹۲۱ عنوان کتاب منتشره ۵۶۸ عنوان تالیفی و ۳۵۳ عنوان ترجمه بوده است، اگر چه فاصله ترجمه و تالیف در این حوزه چندان نگران کننده نیست،، اما وقتی آمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه را در قیاس با تجدید چاپی‌ها بررسی کنیم، خواهیم دید که روند حرکت ناشران به سمت کتاب‌های تجدید چاپ و کاهش تالیفات تازه در این حوزه ادامه دار بوده و وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.

شمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه ۴۳۵ عنوان و شمار تجدید چاپی‌ها ۴۸۶ عنوان بوده است. میانگین شمارگان کتاب در حوزه کودک و نوجوان نیز هزار و ۴۵۸ نسخه بوده است. اما قیمت کتاب‌های کودک و نوجوان نیز با افزایش روبرو بوده است، از ۵۲ هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۷۶ هزار تومان رسیده است. به عبارت دیگر ۴۴ درصد گران‌تر شده است.

دیگر خبرها

  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست